Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 2402 ggr
Karizma
0

Konstiga saker Era hundar gillar

Lite lustiga saker era hundar gillar allt från lek-till-äta :)

Kanske kan bli skoj o läsa samt kanske få lite mer prova på tips om man oxå har en udda hund :D

Våran Kim äter tomater och sover med huvet nere på golvet o rumpan rakt upp (stående kan kan säga med baken) Lite udda :)

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Prillan har en Rosa panter som hon älskar. En stor, sladdrig, sliten och biten leksak. Hon släpar upp den i sin säng när hon ska sova. Hon ger sig inte innan den är uppe i sängen. Hon kämpar och kämpar, sen kan hon sova. Jättesött!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Gemela
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sigge gillar en massa konstiga saker, han älskar ost och banan :) Sen ska han alltid ligga under köksmattan, när han kommer inspringande från hallen påväg mot köket tar han sats och glider sista biten och åker under mattan :) Detta han han gjort sen han var liten så vi har alltid fått rätta till mattan femtielva gånger om dagen ;)

[SusannaK]
0

#2 Skrattar :)

Gustav…han gör nog inte så mycket konstigt men han låter konstigt…räknas det? *skrattar*….ja inte trodde jag att en hund kan låta som ett sjölejon…men vår Gustav kan…Tungan ute samtidigt rullar han runt välmående…Skrattande

destroyed
0

Sindra har jätteroliga egenskaper, till exempel så låter hon varje gång hon gäspar. ett litet pip som kan tolkas som ett jamande. Sen har hon sin favorit leksak som brukar bli väldigt misshandlad men hon älksar den, hon hämtar den så fort det kommer en ny människa in i lägenheten och hon har med den när hon ska sova och när hon ska gräva i trädgården. Hon är också himla söt när hon får för sig att helt plötsligt gräva, spelar  ingen roll vart hon är.. och om man håller i hennes leksak lite högre upp en vad hon är så backar hon och laddar upp sen springer hon upp och skuttar på bakbenen samtidigt som hon fladdrarmed tassarna… Jag kan hålla på hela dagen tror jag.. Hon kör på mottot, fullt ös, medvetslös

Xondah
0

När jag ligger i soffan och glor på tv hoppar Blade upp och knuffar upp mina ben för att han ska vila huvudet på benet som ligger underst. :)

Sen gömmer han ben överallt, och ser han att man ser honom i action byter han snabbt ställe:P

När vi hälsar på hos mamma går han till hennes hunds leksakskorg och gömmer alla hans leksaker medans hennes hund glatt struttar efter. Glad

MoaW
0

Dobby älskar brunnar, av någon konstig anledning Tungan ute Såna där brunnar som är på vägen med galler kan han se på 30 meters avstånd och dra fram till, även om den är täckt av snö eller löv Tungan ute Och även brunnen vi har på gården, där stoppar han ner nosen i kanten och skäller när den behöver rensas. Har faktsikt gjort en film om sånt som Dobby gillar Skäms

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

JossefinD
0

Sigge (#2) skäller när vi krattar löv och liknande saker man har i händerna. Här är när han är liten http://www.youtube.com/watch?v=to1Xgm4qr2o :)

Skruttan-1
0

Kul o läsa lite om era hundar. #1 borde vara förbjudet för dig o visa en sån liten sötsak ;)

Mollsz
0

Molly är superrädd för hästar, men älskar att ligga bakom deras bakben, HAHA!

GuUuLd
0

Hugo skäller på vår gräsklippare och vill leka med den, likaså när man krattar, sopar eller skottar snö.

Han älskar även att slicka folk lite här och var tex. i öronen och naveln, för att komma åt att slicka i naveln så puttar han upp tröjan med nosen.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties