Rädda Molly!!
Finns det någon som kan förbarma sig över Molly??Det är bråttom,inte många dagar hon har kvar i livet
http://www.dt.se/blogg/piasblogg/
Länken funkar inte för mig :/
inte för mig heller men högerklickade på länken och tryckte sedan; öppna i en annan flik.. då fick jag upp det i en annan flik :P
Nu funkade det :)

Gud vilken fin hund:( undrar varför hon har inte fått något hem ännu
Jag tror inte dom har annonserat om henne så aktivt,för jag har inte sett ngt iaf och bor ändå i trakten…

Åh, hon skulle så gärna få flytta hem till oss! Men ekonomin just nu tillåter inte en hund till, tyvärr. Men hon är ju så vacker! Jag hoppas innerligt att hon slipper avlivas!
/Natali
Sajtvärd Arabiska Fullblod

Hoppas det finns någon där ute som kan ta henne, tragiskt om hon ska behöva avlivas pga att ingen visat intresse :(
Hade jag bott på landet hade jag inte tvekat en sekund, men just nu går det inte :(
~Quila Roze~

Hoppas gumman finner en ny familj
Vilken pris är satt på henne, någon som vet?

#9 Tror nog inte prister är speciellt högt när dom ska avliva henne.. Ring och hör
Ja ring och fråga,tror inte det är ett "överpris" Dom vill ju hitta ett hem åt henne fort..
Putt

antagligen e hon la gratis?
Skulle tro att en symbolisk summa är vad dom vill ha..Inte många som skänker bort..Men jag vet inte,detta är ju rätt akut så det kan ju va så att dom skänker henne..Ring och fråga om du är intresserad!
skänka bort det hoppas jag inte att dom gör man ska ta betalt annars kan vem som helt "få" henne o vips är de trötta på gå ut. Ne en symbolisksumma är ett måste hoppas att fina Molly får ett bra hem fin är hon o ser ju otroligt snäll ut. Tyvärr fel ras då vi har alergiker här.

puttar upp tösen lite
Har fått bekräftat att några familjer ska besöka Molly, och förhoppningsvis så faller någon av dem för henne!

Jag har mejlat och anmält mitt intresse,jag tar henne gärna!Håll tummarna att ingen hinner före mig!
#18 Vi får hoppas på det, men som jag skrev precis innan dig, att några familjer ska komma och kolla på henne snart 

#18 Ring istället då får du nog snabbare svar.
#17 Skönt några har visat intresse hoppas hon hittar rätt hem
#20 Ja, dte hoppas jag med.. Sånt liv som hon haft det, uscha mig!
Hon var blivit en toppenhund sedan hon omhändertogs!
Åh va kul att det ska komma folk och titta på henne,hon är värd ett bra hem!!
*håller tummarna*
putt

Hon skulle höra av sig,hon ringde mig i fredagskväll.Familjen som skulle titta på henne har inte bestämt sig än.Hon ringer mig så fort hon vet,håll tummarna!

*håller tummarna*

Molly har fått ett hem!Familjen tog henne.Hoppas hon får det bra.

Gud vad skönt för Molly..
rockygubbe: Hoppas du hittar en annan hund :)
Underbart att hon fick ett hem :D
Skönt att höra!

Skönt å höra, hoppas det går bra i nya hemmet
~Quila Roze~