Min kull! *bilder*
Igår var jag och hälsade på "min kull". Det är fritt fram för mig att välja valp nu men jag kan verkligen inte bestämma mig, måste nog fundera på det ett tag till. En tik ska jag ha, och jag väljer mellan de två ljusa som syns på första bilden.
Om fyra veckor får jag hem min lilla tjej, herregud vad jag längtar!

Vad är det för ras? ^^
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Eurasier :)

Oh vilka små nallebjörnar!
Sötnosar
Åh men herregud så söta!
datorn är konstig--- så kan ej sse--- läserr när ja kmr hem
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
eurasier valpar är ju bara för söta 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Oj vad söta!! 

Jättesöta valpar

Sicka söta små nallebjörnar
Jääätte jätte söta verkligeen! tycker den/dom med mörk mörk nos/ansikte är så fina :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ååååååååååååghhhhh…. sååååå söt!!!1
No shit! Tro sjutton att du längtar! 

Nawww. =)

Nej vilka gulliga bebbar!!!

gud vilka söta =) ja skulle tagit den du fastna för först =)
vilken kennel är de?

Vilka små charmtroll!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hihi! Små luddbollar!

Nej men gud vilka sötnosar!
Ja, de är verkligen som små nallebjörnar - Helt underbara.
Jag trodde verkligen att jag skulle falla för någon först eller klicka med någon speciellt men det blev verkligen inte så. Alla var helt underbara från första början… Så jäkla svårt!

Du får hälsa på dem igen om någon vecka när deras personlighet blivit tydligare:)
Detta är bara magkännsla, men jag fastnade för tjejen med mörk nos.
#20: Jag kommer nog hälsa på dem många gånger, problemet är väl det att jag måste bestämma nu eftersomd det är fler som står på kö. Blir nog tvungen att chansa litegrann, många säger att personligheten är svår att avgöra nu eftersom den ändras så mycket de första veckorna.
Jätte söta :D
Naw, hur söt kan man bli? =P
Berätta gärna vad du bestämmer dig för! *nyfiken*
#24: Absolut, det lär nog bli en himla massa fler bilder också! :D
Jag längtar efter dom bilderna i sånna fall 

Helt underbarara små varelser! Blir valpsjuk igen, vill ha!
Nu kommer fler bilder!

Min bror med en björn:

Och så kan jag avslöja att den lilla tiken i mitt knä (och på de följande bilderna) är min!

Åh grattis! Vad roligt!…..vilka underbara bilder…..jag hoppas vi hittar rätt snart i "rasvärlden" jag och gubben. Så vi kan få känna denna glädje snart…*mysigt*

grattis, hon ser jättefin ut! när får ni hem henne?
Tack tack :) Runt den trettonde juni ska jag hämta henne.
Men gud så söt din valp e 
Åh så söt hon är! :) Har ni kommit på ett namn än? :)
#33: Först ska hon ju få ett namn av uppfödaren, förhoppningsvis får hon ett namn jag föreslagit till temat (väderfenomen) men vi får se. Vågar inte avslöja namnet ännu ifall någon skulle sno det (jag vet att jag är lite töntig, men jag har varit med om det förut).
Ok men när det e bästämt kan du väll berätta? :D
#35: Såklart :)
längtar! :D

Awwe alldeles underbara :D

Fy vad dum du är, visa så söta valpar för mig är inte snällt alls 
Jösses vad lycklig du måste vara då, grattis!
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

Grattis! Du kommer få det så kul med lilla valpen!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Grattis till din nyblivna valp hon är JÄTTE söt , men du vet vell om att det är förbjudet att visa så söta bilder, man blir ju sjuk av att se dessa sötnosar

#34 Men om du inte vill berätta just för stunden, för att du är rädd att någon ska sno namnet du kommit på, hur hade du då tänkt när du får hem henne och ändå måste säga vad hon heter? Då kan ju folk lika gärna "sno" det då :P
Du kan ju inte direkt göra en hemlighet av vad hon heter :) Sen är jag säker på att det redan finns andra hundar som heter det, så sååå ensam blir du nog inte om din hunds namn. Folk tar efter varandra o kommer alltid göra, tyvärr. 
#34 Ja det e som #42 säger.
Och vi här kan låva att du har vår tillit *eller hur alla medlämmar* 
Och oavsett om någon "snor" det så finns det redan tusentals djur som redan heter så
Men ja och många andra här låvar att inte sno det 
*alla som låvar att inte "sno" namnet ska skriva det här* 
Så du #34, du kan lita på oss efter detta lilla avtal 
*räcker upp tummen som bevis på att jag inte ska sno det*

jag ska inte sno det, älskar min valps namn redan:)
Gud vad söt!! Vad ska hon heta?? Vet inte om du redan skrivit det men har inte ti att kolla igenom alla inlägg.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Såklart kan folk sno det ändå, jag vill i så fall döpa min valp så vet jag att jag hade det först om någon är så ful att han/hon snor det :)
Ni får ha lite tålamod!

#47 Ehm.. luktar lite sandlådenivå tycker jag :S Menmen, du gör som du vill :P
Haha, jag har redan skrivit att det är töntigt… Men that's me :)

Väntar med spänning att få reda på vad det kan vara för namn du gett din sötnos :)

åh! :D
jag är kär !

Har hon inte fått namn ännu?
Nu har hon sitt namn, tyvärr inte det jag ville. Temat är väderfenomen. I stamtavlan heter hon Golden Sunshine men jag kommer antagligen kalla henne Novaya (som också är ett väderfenomen).
#53 Shit vilket häftigt namn! Novaya, är det OK om jag har det namnet på min hund? Hahaha
Nej jag skämtar bara, du kan vara lugn. Men det är verkligen ett häftigt namn! 

Va fint :) riktigt påhittigt :D
Supersöt liten tikvalp,
till henne!!!! All lycka med henne i framtiden önskar jag dig!
Jag har varit med om att någon döpte sin katt till exakt det namn som min katt heter, och hon hette det först. Det var på en av i fokus sajterna. Jag tycker inte att det är kul för det är ett ovanligt namn som jag ville att min katt skulle vara ensam om. Så det här med att inte avslöja namn iförväg förstår jag…. Men, som sagt det är inte alltid det hjälper.
Hälsn Elisabet www.krasivis.se

Häftigt namn:)
Tack alla :)
#56: Jag fick ett kulltema snott bara några veckor efter att jag använt det också (råttor). Då hjälpte det ju tyvärr inte att jag avslöjade temat när de redan var döpta men ja, det kanske är därför jag är lite nojig. Det är ju enklare att stjäla ett namn som någon bara skrivit som ett förslag än som någon redan heter, vad vet jag?

Gud vilka helt underbara godingar.. det är inte lätt när man ska välja dom är ju så goa alla hihi.. härligt att ni snart får hem henne och hon kommer bli en riktigt läcker tjej eurasier är så vackra
Ja, jag står knappt ut längre. Lägger nästan all tid på att kolla hundsaker och försöka tjäna in pengar. Hon kommer bo med mig hos mamma och pappa på landet i sommar så nu i helgen var jag och mamma på auktion och vann en stor, fin korg till henne. (Fast den lär ju bli nerkissad och söndertuggad direkt).
Försöker hela tiden komma på nya sätt att planera och förbereda :P

får man fråga vilken uppfödare du ska köpa henne ifrån? :)

Köp en billig säng att ha nu under valptiden =) Så spara den stora fina korgen till sen om du inte vill få den söndertuggad!
Åh hon är så söt!!

Vilken jättesöt tjej du har nu……förstår att du längtar.
#61: Jag vet inte om det finns några regler som begränsar sånt men i så fall får någon moderator ta bort det. Cool Surprise Kennel kommer hon ifrån :)
#62: Jo, jag funderar faktiskt på det. Ska till Ikea och köpa en bädd därifrån som hon får ha i början tror jag!

64# du kan väl följa trenden som IsabelleA Startade med bens bädd, Skitbilliga då gör det inte så mycket om den går sönder
#65: Det är precis en sån jag köpt :)

66# Såg det på BDB:P

Ah okej :) ligger den i västernorrland? Känner nämligen till en uppfödare där som också har shar peis :) Min mammas helgbarn bor nämligen där hehe
#68: Åh, vad kul, det är där. Hon föder upp shar-pei och har "fosterbarn" där.

va skoj! du kommer få en toppenhund då :) hennes vovvar är så fina. var där och hälsade på när hon hade två shar pei valpar, så fruktansvärt söta! synd att man inte bor i kramfors längre så man hade kunnat kolla på dessa valpar, dom är ju galet söta :)