Bobbo
Tror inte jag har lagt upp någon bild på pappas vovve nån gång, så jag lär väl göra det nu när jag ändå sitter här helt sömnlös :P
Låt mig presentera allas vår Bobbo! :) <3
Golden retrievern som helst inte gör någonting ;)
När vi fick honom som valp var han så fjuttig att t.o.m före detta jag kunde bära honom, men nu 10 år senare har han växt på sig lite ;)
Dansa kan vi dock göra ihop, det gillar han! :)
Kan tillägga att Bobbo är en riktigt liten knäppis, han kan hoppa över staket men blir helt stingslig om han blir tvungen att gå över en sladd :P Oftast står han kvar och gnyr tills någon kommer och flyttar på sladden ^^ Vi har även fått lägga ut mattor på hela nedervåningen, annars kan inte Bobbo gå där, han får panik av att trägolvet är lite halt och spärrar ut klorna, då blir det ju ännu halare för honom. Men men, vad gör man inte för den lilla knasbollen, han har hängt med ett tag nu och har nog inte en enda fiende i hela världen, alla älskar Bobbo. :)
På somrarna brukar han springa ner till vår lilla båthamn och svalka sig, men han springer aldrig över vägen, han har vett nog att ta tunneln under vägen även om det blir en omväg för honom. Vällärd, haha ;)
En favoritsyssla är att ligga under rosenbusken och gosa med gårdens katter, han är speciellt bra kompis med Murre. ^^
De är världens radarpar, helt oskiljaktiga.
Sen är det ju inte så dumt när jag kommer dit med Cornelia heller, jag tror han är lite småkär i henne ;)
Vi köpte honom från en uppfödare i Västerås och ursprungligen heter han Markoolio, men det passade han ju inte i, så det blev en liten Bobbis :) Han är familjens andra golden retriever, det är nog en ras som alltid kommer finnas hemma hos min pappa :)
Han gör inte en fluga förnär, världens snällaste hund :) <3
Även om han ser ut som ett monster på bilden 
Hmm, syns bilderna? 
#3 Nä, bara första bilden syns.
Han värkar underbar! Fin var han också. Vad roligt att du ville berätta lite om honom 
Jättefin :)
Bilderna funkar inte, tråkigt :/ Får väl ta lite nya bilder på honom nån dag då :)
Tack allihopa! :) Han är verkligen speciell.. ^^
Kul att läsa ! Super söt är Bobbo ! :)
Första bilden syns bara :/