Schäfrar?
Hur många av er som är här inne har schäfer? Undrar eftersom jag har en väninna som letar efter sajt för just den rasen.
// annika
jo jag har hur så?

Jag har också schäfer. Tyvärr bara en just nu. Men söker med ljus och lykta efter rätt uppfödare för en liten tik till sommaren.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Min hund kommer från en riktigt bra kennel. tycker ja i allfall. krilles kennel. han har valpar rätt ofta. krilleskennel.com gå o titta om du vill

Jag har också schäfer, alla mina hundar utom den första har varit schäfrar. Den nuvarande heter Kickwas Brügi, men Folke som hade kenneln gick bort för ett tag sen så den kenneln finns inte mer. Men det finns många andra bra. Om man googlar lite och hör på brukshundsklubbarna så får man många tips.

#4: Tack för tipset. Ska in och kika på deras sida. ;-)
Audiatur et altera pars

Har två st schäfrar.
Vill hon endast prata schäfer så finns ju http://www.aktivhund.se/ där de även har rasforum, tex då Schäferforum

Jag har också schäfer…
har en svart schäfer =)
jag har två stycken
#5 jag tror minsann att din lilla vovve är våran förra huns mamma.. den hette Exa,
och så tror jag att att du har en syster till en tjejs hund varav tjejen heter Sylvia ..
vi har också haft många kickwas vovvar :D

#11 Visst är det så! Men du har väl "cockrar" nu? De är söta de också men mina katter gillar bara schäfrar så jag kan inte ha nått annat.
vart bor du? min mammas bästa kompisen föder upp valpar!

#13: Frågar du mig?
Audiatur et altera pars
#12 jaa dom är jätte söta.. vi har inte kattr längre men vi har haft och dom älskade alla våra hundar :)
Jag har schäfer från kennel Atila.