scarfar med texter ?

Vi köpte två stycken till Quila för två somrar sedan.
På den ena står det: För ball för dressyrkurs
och på den andra: Here comes trouble
Har nog bara använt dom en eller två gånger.
~Quila Roze~
#1 okej :)
vi använder våra rätt ofta till lazy då hon är en "dreggelhund" och scarfen fixar det mesta när hon druckit och ätit :)
fast just nu har hon inte det då hennes valpar nog "fixat" till den så som dem vill att den ska användas :P
Går dessa att köpa? Jag skulle vilja ha en. Jag såg dessa i en djuraffär förra året men finns dem kvan ännu?
#4 jag köpte min på gekås i ullared ;p
jag har en där det står "Liten men tuff", men konstigt nog är scarfen så stor så den inte passar min lilla hund 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#4 Kolla tradera, brukar finnas ett par för billig peng där :)
Vi har en till Elvis där det står vakthund på :D Men "Rör inte min matte" tycker jag va riktigt frän :D
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Fick en scars till min hund av syrran där står min matte är singel.. Ja, han använder aldrig den.

köpte min på tradera.
står Mattes Älskling på den..
…. jag fattar inget av tradera … Någon som skulle kunna länka till sidsn där scarfsarna finns på tradera? Hittar dem inte.
finns i ett fåtal djuraffärer också .. Zooab i löddeköpinge har fast det ligger i skåne :P
ibland så finns det företag som annonserar ut det på blocket också :P
Jag har en svart till Åskar med texten "Min matte är singel" :)
Köpt på Eurostore i Haninge för 25 kr:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#10 Sök hundscarf bara, så kommer alla upp :) http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=hundscarf&search_category=-1
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives

Hadde en med dödskallar när nadja var liten.
Nu har hon, liggandes i lådan, en som det står Kamphund på, och en med Varning för matte.
dom finns också att beställa ifrån Häromi.