Texas första utställning!
Igår var vi på Utställning med Texas för allra första gången. Bara för skojs skull sådär :) Vi ställde honom i Valpklass, och det gick sååå bra!
Först fick han HP och BIR, o gick därmed vidare till finalen där han mötte valpar ur alla grupper, det var bara en valpfinal. O där kom han tvåa, och slutade alltså som BEST IN SHOW 2:A!
Är så himla stolt över min lilla pojk, så jag blev tvungen att berätta! :D Fick sååå mycket fin kritik av domaren, som tyckte han var en mycket lovande valp!

Grattis! Va kul :)
Gratulerar! Det var ju jätteroligt! så klart man blir stolt när det går så bra!
Han är ju jättefin!
Grattis Grattis! ;D
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Grattis :)

Grattis!!
Tack så jättemkt:D

Hurra och ett stort Grattis…..visst är det roligt när det går sååååå bra. Han är verkligen fin. Ja då är det bara och fortsätta ställa, för en sådan framgång brukar ge mersmak 
Agnetha med de fyrfota
Grattis kanon fin är han ju och klart man ska ställa ut sin hund dels bra för o höra hur de ligger till :)

Grattis till framgångarna!
Grattis :)
Vad roligt! Grattis =D

Grattis! Det är alltid roligt när det går bra på ens första utställning och det ger många gånger mersmak och sen är man fast i träsket =)
Tack för alla fina ord, vad glad jag blir :') Vi ska eventuellt ställa honom igen i Juli på Öland, ska titta närmre på det. Vi är verkligen sugna på o se vad en annan domare har att säga!
Stort grattis! Jättekul!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar