Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3568 ggr
ms-mee
0

Löplina

Tänkte kolla lite. Det är så att vi brukar åka ut till sjön på sommaren och har då självklart vovvarna med oss, men vi kan ju inte gå och hålla i dom hela tiden. En löplina eller två hade då inte setat helt fel :) Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån? I rimlig prisklass :P Eller om det finns något annat man kan använda kanske?

Väldigt tacksam för svar :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

grinar
0

Hej , löplinor köper du på vilken djurbutik eller Granngården. Om det är en liten ras du har så prova med en markskruv med tillhörande lina lätt att ta med och montera. Mvh hundägare, e.

kerstinjo
0

En löplina kostar inte mycket. Kolla runt lite på nätet så ser du att det finns skapligt billiga.

Kerstin 

scth
0

köpte en på djurmagasinet för 119kr igår :)

daikai1
0

jag har ett tips annars, hur stora e hundarna? jag köpte en rulle "skosnöre" och tog en liten bit och satte en hake på, fungerar väldigt bra, har även en tjockare lina till detta

en lina kostar under 10kr på gekås tror jag :p

KindredCold
0

Här köpte jag min löplina, den håller för såååå mycket.
Med tanke på hunden vi hade den till så tål den en hel del stryk, haha!

Kolla under "Spårlinor"
Jag hade flätad 15 m, men det finns även i plast..
Vilket man gillar bäst är ju en smaksak.

Lycka till!

monsterblom
0

om du vill släppa hundarna med linorna släpandes efter så kan jag rekomendera att du köper en plastad, de fastar inte som flätade gör. finns även olika tjocklekar på de plastade. granngården har ett bra utbud av spårlinor :)

ms-mee
0

Tack alla :) Ska ta ett snack med morsan vad hon tycker verkar bäst sen blir de shoppa linor :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives