Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 12910 ggr
SaraC
0

PRESENTATIONSTRÅD

Tänkte att det vore roligt med en stående presentationstråd (den kommer alltid ligga överst i inläggslistan)

Både för nya medlemmar och för oss lite äldre Skrattande

Det kan vara roligt att veta något om de man skriver med. Hur mycket man vill berätta väljer man själv, men ålder kan vara bra att ta med.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag heter Sara, fyller snart 23 år och bor i Dalarna. Håller precis på att flytta till ett radhus tillsammans med blivande sambo och min hund. Jag pluggar just nu till lärare.

Hunden är en Japansk spets på snart 10 år som heter Eros. Han är världens goaste mammagris, som alltid är full av bus och spring i benen.

Är Medarbetare här på Hundar.

[Vargnatt-]
0

Jag heter Victoria, är 20 år och bor mitt i Värmland :). Kommer egentligen från Kiruna så har hunnit leta mig neråt i landet under åren :P. Bor här tillsammans med min sambo, en bondkatt som heter Mori och en berner sennen som heter Aramis.

Jag pluggar just nu upp lite gymnasieämnen på distans, så dagarna spenderas hemma tillsammans med djuren. Sambon jobbar som lärare. Gillar att vara ute på promenader, fota, djur så klart, pyssla och massa annat.
Någon gång i framtiden vill jag starta ett hundpensionat :).

SaraC
0

#2 Vilken fin bild! Det var något lite sagolikt över den :)

[Vargnatt-]
0

#3 Tack så mycket ^^

AnneN
0

Jag heter Anne, är född -81 och bor med sambo, hund och katter i Luleå.

Hunden Velvet är en blandrastik född -06, blandning mellan lapsk vallhund, pitbull, amstaff & dobermann.

3 huskatter vid namn Tussan (hona), Sotis (kastrerad hane), Lillan (kastrerad hona).