Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1403 ggr
lothus1
0

Är det någon här som är intresserad?

http://www.blocket.se/vi/10141164.htm?ca=11_s

Tyckte lite synd om puppisen =o( Hoppas den hittar ett fint och snällt hem snart =o)

Kramisar =o)

Stj3rnfallet
0

Usch, så hemskt att de hade kattlåda åt hunden! En hund ska ju få gå ut och göra sina behov, det är ju ingen katt heller! Nu blev jag irriterad! Dessutom så är det ju som du skriver; synd om valpen!
Stackars liten valp.. N', vissa ska bara inte ha hund..

Faxlin
0

Stackars liten plutta. Hur kan man göra så med en liten vovve.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mandymoo
0

Usch - så igen ser man en annons med en så liten valp där ägaren inte kan ha haft den så specielt länge o redan kommit på att det inte finns tid…

Skrämmande hur ofta det tydligen köps djur innan dom ens tänker efter. För djur tar tid… o det är ju därför man vill ha dom … för att man just vill lägga ner den tiden tillsammns med dom.

Hoppas valpen snart hittar en bra o varaktigt hem.

AgnetaK
0

Det var dyrt för en blandras.

Jag säger absolut inte att det är så i det här fallet, men ibland undrar jag om folk köper valpar och sen säljer dem vidare dyrare med motiveringen "akut", "allergi", "förändrade familjeförhållanden". Det går bara så himla fort ibland för att dessa akuta situationer ska uppstå för att jag inte ska bli misstänksam…

[helenal]
0

precis.. dem har haft hunden i en vecka bara! stackars hund.. varför får man me kattlåda? j kollade extra en g¨ng till och tänkte: ne de e ju ingen katt..

lothus1
0

Jag hade mina misstankar om denna annons jag med =o/

Och va faan??? Kattlåda till en HUND!?

Ugglor i mossen???

Livet är bra jävla orrättvist för djuren ibland Gråter

Önskar lille puppisen all lycka och välgång!

jonnyroland
0

hejsan

jag har erbjudit mig att köpa honom för mindre summa pengar men ej fått svar från säljaren…så hunder kommer inte i första hand för dom..det är bara ute efter pengar..

[helenal]
0

men de kanske inte varit inne? va gullig du är som ställer upp!! vill du ha en sån hundras då?

Heda
0

7#…Vad bra att du har erbjudit dig att köpa hunden,härligt att de finns sånna eldsjälar som dig*toppen*

Får hoppas att ägaren ger med sig om priset,det är väl bara för typiskt att dem ska begära så mycket pengar,alltid ska dem tjäna på nått*putt*

Lycka till med hund köpet*håller tummarna*

lothus1
0

Hej JonnyRoland

Det finns änglar =o) Otroligt fint av dig tycker jag. Hoppas de tar sitt förnuft tillfånga och gör rätt.

Jag håller tummarna och hoppas att du får köpa hunden för det pris du föreslagit. Det är ju viktigare att puppisen får det bra och ett snällt hem.

Jag lyckades övertala mina föräldrar att ta emot en hundvalp som blev släpad i gruset av sin ägare när den vägrade gå. Tjejen tyckte det var skitkul att springa i gruset och se valpen släpa efter. Jävla dumjävel alltså. Vi tog kontakt med hennes föräldrar som i sin tur beslutade att "Bella" skulle få det mycket bättre hos oss. Vi behövde inte betala ett öre =o) Puppisen och jag blev bästa vänner och hade sååå himla kul uti kohagarna där hon fick äta koskit *S*

Det är ett av alla våra äventyr vad gäller att rädda djur =o)

Kramarom!