Simborgarmärket?

hahahahah vilken duktig marodör han är, du får ta enmassa bilder den dagen då han lär sig ryggsim.
jag börjar fundera på om det är så att han har lärt Kasindra att bli marodör. Hon gräver i trädgården, snor skor och springer iväg med dem och hon har tagit sikte på modemet här hemma.

jaa ungefär! Jag fattar inte varför matte gömmer det så där? Varför har man en sån där mackapär om man inte får bita på den?
För att inte tala om mattor??
Köpa mattor?
Nä, jag förstår mig inte på min matte. Varför ska hon köpa nya mattor stup i kvarten?
Dåliga mattor!
Hon blir ju lika hysterisk varje gång jag kvalitets-testar mattorna.
Ändå ska hon köpa ny matta på Rusta. *fnys* Rusta.
Helt knäppt!
Dåliga mattor, där trådarna liksom flyger upp av sig självt och gummit på undersidan lossnar bara jag tittar på det.
Jag ska nog söka jobb som matt-testare på Rusta.
*funderar*

mattor, det är ingen idé här säger hon.. Men snacka om att jag hatar dammsugaren! Jag brukar massakera den när matte inte ser, men sen så den där förbaskade sopkvasten, jag förstår inte varför man har en sån. och att ställa den på min matburk, MIN mat burk, då måste det betyda att den är min att tugga på.
Jag testade att kvalitetstesta dom där dynorna som matte brukar ligga och lata sig på men vilket liv det blev då! Jisses här försöker man ju hjälpa dem och kanske rädda livet på dem, mattor och dynor som bara går upp av sig själv det är ju skadligt! tänk om matte snubblar på dem? Då blir det jordbävning ju! Och jag vill inte att min koja rasar ihop för att hon inte är försiktig!

Vilka härliga bilder och underhållande text

9# hahah så kan dte gå när man har lite udda hundar och min lilla Sindra är väldigt speciell
Mer om Marodörens bravader finns på www.labrador.filosoferar.se
Det mesta går att läsa utom det som den rackarn bloggar om med osynligt bläck.
Skulle JAG vara en nyfiken matte??