Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1117 ggr
kerstinjo
0

Simborgarmärket?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(Kör det här igen, för vissa såg inte bilderna.)

Marodören Amos filosoferar;

Ringde simskolan, för jag vill ta simborgarmärken.

Men det verkar sjukt lätt. Doppa nosen under vattnet, blåsa bubblor och annat trams för det första märket.

Kerstin 

kerstinjo
0

Hoppa i vattnet, dyka och simma med grejjer kan väl varenda labbe?

Kerstin 

kerstinjo
0

Jag vill lära mig att simma på rygg. Tänk vad jag kunde impa på alla tjejer när jag och brorsan Malte ska campa i sommar.

Det vore häftigt!

Kerstin 

kerstinjo
0

*fnys* Det verkar inte som om Simskolan tar emot labbar som vill lära sig ryggsim. För det går för bövelen inte att lära sig ryggsim i mattes pinsamma köttbullelåda.

Fattar inget! Får ring Malte och kolla om han är haj på ryggsim.

//Marodören Amos.

Kerstin 

destroyed
0

hahahahah vilken duktig marodör han är, du får ta enmassa bilder den dagen då han lär sig ryggsim.

jag börjar fundera på om det är så att han har lärt Kasindra att bli marodör. Hon gräver i trädgården, snor skor och springer iväg med dem och hon har tagit sikte på modemet här hemma.

kerstinjo
0

Modem?? Är det en sådan mackapär som en hysterisk matte gömmer?

Kerstin 

destroyed
0

jaa ungefär! Jag fattar inte varför matte gömmer det så där? Varför har man en sån där mackapär om man inte får bita på den?

kerstinjo
0

För att inte tala om mattor??

Köpa mattor?

Nä, jag förstår mig inte på min matte. Varför ska hon köpa nya mattor stup i kvarten?

Dåliga mattor!

Hon blir ju lika hysterisk varje gång jag kvalitets-testar mattorna.

Ändå ska hon köpa ny matta på Rusta. *fnys* Rusta.

Helt knäppt!

Dåliga mattor, där trådarna liksom flyger upp av sig självt och gummit på undersidan lossnar bara jag tittar på det.

Jag ska nog söka jobb som matt-testare på Rusta.

*funderar*

Kerstin 

destroyed
0

mattor, det är ingen idé här säger hon.. Men snacka om att jag hatar dammsugaren! Jag brukar massakera den när matte inte ser, men sen så den där förbaskade sopkvasten, jag förstår inte varför man har en sån. och att ställa den på min matburk, MIN mat burk, då måste det betyda att den är min att tugga på.

Jag testade att kvalitetstesta dom där dynorna som matte brukar ligga och lata sig på men vilket liv det blev då! Jisses här försöker man ju hjälpa dem och kanske rädda livet på dem, mattor och dynor som bara går upp av sig själv det är ju skadligt! tänk om matte snubblar på dem? Då blir det jordbävning ju! Och jag vill inte att min koja rasar ihop för att hon inte är försiktig!

Zandrinos
0

Vilka härliga bilder och underhållande textGlad

destroyed
0

9# hahah så kan dte gå när man har lite udda hundar och min lilla Sindra är väldigt speciell

kerstinjo
0

Mer om Marodörens bravader finns på www.labrador.filosoferar.se

Det mesta går att läsa utom det som den rackarn bloggar om med osynligt bläck.

Skulle JAG vara en nyfiken matte??

Kerstin