Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 1017 ggr
dominic
0

Lilla Charlie somnade in idag

Ja som rubriken säger lämnade min älskade lilla Charlie in idag. Just idag blev han 12år och 6månader.

Tankarna att låta Charlie somna har funnits ett tag. Åldern började ta ut sin rätt. Vi beslutade att eftersom han funnits med oss i så många år ska han inte få raseras och bli jättedålig innan vi låter han gå. Det han hade förfalligt var nog för at släppa taget, ville ej att han skulle vara kvar endast för min skull, det hade varit fel. Det var han värd efter all denna tid.

Men va tungt!!!!!!!!!Tack min älskade lillla hund för alla år.

Mischa
0

Beklagar, det är aldrig ett lätt beslut.

≧◔◡◔≦

gejsa
0

Stackars er och Charlie!  Men tyvärr så lever inte våra fyrfota vänner så länge som man önskar. :(

Mysan59
0

Åh det som är så sorgligt! Men man får ju tänka på att det är bäst för dom och inte på sig själv.

Jag vet hur fruktansvärt svårt det är.

Beklagar sorgen. Gråter

Singo-Torpet
0

beklagar…

rulda
0

jag beklagar sorgen. Det är aldrig lätt att skiljas från en familjemedlem

dominic
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla, det värmer!Jobbigt är det men det var ändå det rätta känner jag.

Här kommer en härlig bild på lille gossen.

ingann
0

vad fin han var! beklagar sorgen.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

V-lang
0

Beklagar sorgen…

Sänder en massa styrkekramar till dig Kyss

KerstinP
0

Så sorgligt, men stort av dig att tänka på Charlie i första hand. Känner verkligen med dig.

Många tröstekramar till dig och familjen

KerstinP

[randi]
0

Vad tråkigt, det är alltid jobbigt när detta beslutet måste tas. Tänker på dig och din familj.

Ricko
0

Förstår hur du känner..Jag vet inte hur många djur jag förlorat.. har förlorst 6 hundar blandannat. och värst av allt var när jag förlorade min älskade Ricko.. Han var mitt allt!, min bästa vän,min hund,min familj, mitt hjärta, mitt liv.. Utan han är inget liv..  Ibland törs jag säga att jag älskar dig mer än mina syskon och mina föräldrar.. Även om detta kanske inte stämmer så känner jag så ofta.. Jag känner att du är värd mer än alla liv på denna jord.. Men en sak som är sant är att jag älskar dig mer än alla pengar i världen. alla saker ivärlden, alla djur i världen, alla mina vänner…

/Skrivet av din matte Ricko… 12 åriga emina.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se