Tanten borta...
Ni som varit med ett tag känner säkert igen mej. Har tyvärr inte orkat sitta vid datorn så mycket den sista tiden. I november -08 så blev jag tvungen att akut avliva min gamla korsnings tik Zinitha. Hon blev 14-år. En morgon drabbades hon av en hjärnblödning så det fanns inte så mycket att välja på. Kommer nog ta ett tag innan jag skaffar någon igen.

synd, hon ser jättefin ut.. RIP
Beklagar…:(……..förstår att det känns tungt. 14 år tillsammans sätter sina spår i hjärtat.
R.I.P </3 hon såg verkligen fin ut

Åh så ledsamt. Jag beklagar verkligen sorgen. Det är så jobbigt att mista en så nära vän som din hund så jag förstår att du är ledsen och ville vara ifred ett tag. Du är välkommen här även utan hund. Så småning om kanske du blir sugen på en ny liten vän. Tröstekramar från mig och Semlan.

Ja, det är tungt när våra vänner rycks bort. Man får trösta sig med de åren man fick tillsammans och låta dem finnas med i minnet.
Usch, det är verkligen nackdelen med husdjur. Kram!
Tungt beslut. R.I.P ! ! ! !
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
beklagar den stora förlusten. R.I.P vackra Zinitha. :*(

Vad synd, hon såg ju jättefin ut! Men 14 år är en ganska lång tid, du kan ju vara glad att hon stannade så länge hos dig iallafall! Och vilket vackert namn hon hade - Zinitha!
Alltid tråkigt när man mister sin bästa vän. Men som någon skrev tidigare man får vara tacksam för dom fina åren och minnena man fått tillsammans.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.