Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 536 ggr
Faxlin
0

Godmorgon alla hundälskare

Japp så är det den 21:a november 2006. Vi närmar oss första advent och julen med stormsteg.
Vad har ni planerat inför julen med era fyrbentingar?
Här sitter jag och funderar över sådana saker efter en sömnlös natt ;-)
Ser dock ut att bli en fin dag än så länge. Inte allt för kallt ute. Och det ser ut att vara uppehåll. Skönt, kanske lite sol i allt det mörka.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bonnie_lee
0

det var jätteskönt ute här i gävle. Vi ska flytta snart, så det är det viktigaste jag har i huvudet, julen känns lite avlägsen ännu.men planerat är väl att jag ska jobba så får Fanny följa med sambon o fira jul med hans familj. och det kommer bli det bästa hon vet eftersom de inte är snåla på att mata henne med god julmat ;P

Faxlin
0

#1: Gävle, vad skojigt. Då är det bara 2,5 mil emellan oss då. Inte konstigt att vi njuter av fin väder båda två :-)

Audiatur et altera pars

Bonnie_lee
0

Jasså. två o en halv mil? vart kan det vara? norrsundet? skutskär?

Faxlin
0

Ja, nästan. ;-) Älvkarleby i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

Bonnie_lee
0

jaha, där bodde jag för några år sedan. mysig by.

Real
0

jaa, inte har vi väl nått specielt bestämt. Vi ska till min sambos pappa och fira jul. Där blir det Ecko (vår vovve), En galen jack russel som aldrig får nog;) och en tjurig gammal cocker spaniel. hihi.. så de blir nog fult upp på att passa dom.
Sen blir det som vanligt.. nästa dag åker man till mamma.. (vilket jag brukar fira jul med annars) .. och dagen efter det till pappa i finspång.. jippi;) ,han och hans sambo är typ rädd för hundar..

Alex
0

Här blir vi hemma, kommer lite folk. Kan nog säga att Mexx hoppas på att min morbror kommer, då han älskar honom och dessutom brukar få ett par paket innehållandes ben av honom också..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Therese_Melberg
0

Jag och min galna jack russel ska fira jul hemma med  tjocka släkten. Hade planerat att köpa nåt snyggt i julklapp till vovven, typ ett sånt där halsband med hundens namn i diamantbokstäver, inte riktiga tyvärr (men det behöver inte han vetaOskyldig) eller brodera hans namn och vilken klubb vi tävlar för på hans tävlingstäcke… Kommer väl bara ha råd att köpa julklappar till hunden så mycket som jag har tänkt köpa till honom …Pojkvän, familj och övriga vänner får klara sig ändåFlört hihi

Maja
0

Pensionat för våran kille.. :) Han får bo hos en schäferuppfödare och trivs alltid där.. :) Han brukar nästan aldrig få bo i en "vanlig" box, utan det blir antingen köket i huset eller ett annat stort rum för honom, där han har många kompisar.. :) Själv så åker jag till Brasilien den 21/12.. :)

Alex
0

Oo, härligt Juve! *Alex avundsjuk*

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[helenal]
0

jag ska först fira hemma hos pappa och jag ska ta med mig katterna, david tar med sig hunden till hans föräldrar ute i skogen:) mr hund vänligt där, hehe e iofs de hos pappa med men jag vill ta med mig mina bebisar!

sen e david borta tre dagar så jag komemr inte få träffa hugo på tre dagar, men jag får pyssla lite här hemma med katterna!

Min pappas tjej ska fira julafton i norrsundet, hon komemr där ifrån:)

[helenal]
0

och jag glömde skria, sen på julaftons kväll ska jag fira hemma hos mamma:)