Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 4348 ggr
[countess]
1

hund säljes akut

har en kompis som akut måste sälja sin ena drag hund , pga att hans hundgårds kompis flyger på honom och det inte längre går att ha dom 2 ihop . Det är en alaskan husky på 9 år väldigt trevlig och fin . obs det är akut men det är viktigt att han kommer till rätt hem ni kan pm mig om ni är intresserad mvh Anna

[countess]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hunden finns i umeå

Izmas
0

Hoppas att han hittar rätt hem.

[countess]
0

hoppas jag också han är hur fin som helst

smurfan-13
0

Såg annonsen på blocket idag. :(

Är ett jourhem ett alternativ fram tills ett riktigt hem hittas? Jag kan höra mig för bland "vänner" isf. Det brukar alltid gå att lösa om man bara vill.

Vattnadal
1

Sen är ju frågan hur han fungerar i lägenhet som sällskapshund, om han bott hela sitt liv i hundgård och fått jobba.

Vi har tagit över några alaskans som kunnat bo inne, och några man helst inte har inne…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[countess]
0

han bor inomhus nu och om han får välja springer han till dörren ist för hundgården  dock så jobbar han och har inte möjlighet att ha honom inne hela dagen , ja jour hem funkar vet att det finns någon i umeå som tar imot men hittar nte åt henne .han är väldigt lugn inne vill mest gosa, han har bott inne tidigare men sista fyra åren i hund gård

Vattnadal
0

Då tror jag att han blir en underbar kompis till någon! Bara han får sin rediga motion, alaskan husky är underbara!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

smurfan-13
0

Jag har lagt en lysare på det hundforum jag hänger på där många tar jourhundar då och då.

smurfan-13
0

Han befinner sig nu hos en "kompis" på forumet som jag la lysaren på :) Letar fortfarande permanent hem dock