AM valp
Åh vilken sötnos. Man blir ju sjuk. Har själv en halv malamute 
Åh så fin! 
tack :)
#3 vad gör ni med eran då? är det drag som gäller ?
Vilken liten söt tjej
Har honom bara till sällskap. Han är ganska feg av sig och ljudkänslig. Han tycker t.o.m att fodertunnan är otäck när den är tom
Har inte dragit med nån av mina. Har en alaskan huskytik också.

Supersöt!
Väntar själv på min lille valp som idag är 6 veckor ^^'
åh vad söt! 
Är ju inte alls avundsjuk 

Åh vilken liten sötnos!

Grattis till den lilla nallebjörnen! De är ju läskigt söta som små!
Lycka till med henne!
Tack allihop ^^
#8 vad spännande , då är det inte lång tid kvar nu då :) men väntan är alltid jobbig :/
vad är det för ras på din då?

#12 Ja, verkligen :D
Det är en Bichon Havanais hane :)
#13 ah :) då får ni hem en liten pälsboll då =) de är så söta så :)
lycka till !
Oj vad SÖT!! Vi får väl ta del av fler bilder sen när den lille är hemkommen?=)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#15 ja det är klart, känns som att man altid kommer att ha kameran redo :P hihi
Vilken sötnos
förstår att väntan blir extra lån när man ska få hem ett sådant charmtroll

Kommer hon från en kennel som pysslar med drag eller mest utställning?
Du får säkert en underbar kompis i henne, om du bara klarar av att ge henne det hon behöver för att må bra. Kan tänka mig vilket jobb det blir med en malamute i lägenhet! Stå bara ut till hon blir 2 år, så är det värsta över!
Försök hitta några lugna och trygga signalsäkra äldre hundar av båda könen som kan hjälpa henne med språket. Malamuterna kan få problem med andra hundar av samma kön, förebygg redan från början så kan du slippa problem.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
# 18 De pysslar med drag men ingen kennel, detta är deras första kull. Vet att det blir mycket jobb framöver men vi ska testa på både det ena och det andra. Gott om "gammelhundar" finns att tillgå så det känns bra.
Har oxo hört om det med könsproblemet så det ska vi vara extre nogranna med, tidigt och mycket.

Vad bra! Bor ni nära uppfödaren, så att ni kan få hjälp stöd när ni sliter erat hår och behöver uppmuntrande ord? Kanske tom kan få hjälp med dragträningen av dem?
Det är ruskigt härliga hundar, även om de är lite för mycket hund för min smak. Gillar huskyn mer, som är lättare att ha flera av. Hade en malamutetik på min praktik-kurs i helgen, drygt ett år gammal. Hon och hennes husse hade en superfin relation. Det var mycket lek med kamptrasa, både emot och tillsammans, som belöning. Han hade lärt sig att hantera henne helt rätt när hon flippade och bara drygade sig.
MVH Elin
nej tyvär bor vi långt från uppfödaren så det är ju synd, men ringa kan man ju alltid. Och vi ska verkligen anstränga oss till det yttersta för att få en bra relation.
såg att ni hade en himmla massa hundar ( och andra djur) :P måste bara fråga - hur hinner ni med ? hehe

Jag jobbar bara 50%, så det går ihop. Huskyna bor i hundgård och får antingen bara rastningar eller dragträning beroende på dag och temperatur. Sen tränas vissa av dem i lite vardagslydnad, spår od oxå.
Polarhundarna är rätt lätta att tillfredsställa. Får de bo tillsammans med rasfränder ute och härja som de vill, är de nöjda om de får trötta ut sig fysiskt 3-4 dagar i veckan (utom mellan 6-24 månader, då de är outtröttliga ändå). Givetvis måste hundgårdarna vara berikade efter rasen för att de ska vara lyckliga.
MVH Elin
Gud vilken liten sötsak =)

Lycka till med din mycket söta valp
tack ^^
otroligt söt