Valpar till jul :)
Hej allihopa! :)
Nu var det väldigt länge sedan jag skrev här inne, men nu har jag nåt kul att skriva om iaf!
Till hösten ska min lilla Cornelia betäckas, med lite hjälp från uppfödaren såklart, det är hon som ska ha valparna sen eftersom vi "bara" är halvfodervärdar till henne.
Så det blir alltså bebisar runt jul efter min underbara lilla plutta!
Hanen är en black and tan, vilket jag blev glad över, tycker de är såå fina! :)
Från början var det sagt att Cornelia skulle bo hos uppfödaren en tid innan valparna kommer och sen 8 veckor efter det, men det som är så himla kul är att hon har ändrats sig nu mot slutet:
Vovsan ska bo kvar hos oss hela tiden, uppfödaren närvarar vid valpningen och sen är de "våra" 
Jag kommer äta upp dem, och jag kommer dö när det är dags för dem att flytta..
Känns lite hemskt att längta till julen igen såhär alldeles innan sommarn ;P
har prec. haft en valpkull clumber spaniel :P det är faktist rätt skönt att bli av med dem .. fast vi klara inte av det när dem var 8 veckor så vi behöll dem tills dem var 10 då kände man att dem mer kunde klara sig själva :P något jag rekommenderar :P
#dubbelt meddelande av någon anledning, någon Medarbetare kan ta bort detta#
vad kul:) cavaliervalpisar är ju så himla söta!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#1: Haha, det tror jag inte
Möjligtvis är det skönt att bli av med kisstidningarna, men inte valparna, det kan jag inte tänka mig ;)
#3: Ja de är så otroligt gulliga så :D
valptiden är väl det jag saknar mest från tiden mamma födde upp cavalierer;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#5: Ja det kan jag förstå, de är ju så grymt söta :) <3 De ser så sura ut i början också, när de är sådär platta i ansiktet, hihi ^^