BOXER <
jaha, så ringde låstasmamman idag.. undra om vi ville ta hand om en boxer. jag blev ju så klart överlycklig! och pappa med.. han sa att om vi skulle skaffa hund så skulle det bli en boxer.
och dom e ju urgulliga!
den här lilla tiken är inte så gammal, hon är vit och brun, och får antagligen heta kicki (ja om vi nu köper henne.. allt hänger på pappa) kicki då ja, efter min farmor.
nån som har boxer som kan berätta lite om den rasen?
hittar inte dirket mycket fakta om den på nätet, eller vet nån en bra sida??
Boxerklubben lär ju ha en del information, fast där har du nog redan kikat en del. :)
Hundvärldens clowner brukar de kallas!
Har man en boxer måste man ha humor, i stora portioner!! De är mycket skarpa hundar, stor vakt i sig, en bruksras är det, måste få jobba för att må bra! Allt en boxer gör, gör den i stora mått, finns inga mellanlägen, barnkär, älskar allt roligt man kan hitta på.
Man får inte glömma heller hur de ser ut i munnen… vankas det spänning el godis, god mat osv rinner salivet till, ordentligt!! Stora pölar kan det bli.. ej heller att förglömma när de druckit vatten!!
Men härliga glada hundar är de med stort mod och en enorm arbetslust! Älskar att vara fysiskt nära människor, mycket kroppskontakt!
Ägde min hane (som blev min man s a s..) i 11 år och ångrade inte en dag! Idag har vi en boxerdam som dagishund, som vid 8 års ålder glatt leker o brottas med våran Missy!
har kollat lite där nu, tack för tipset ! =)
nämen guud så söt!!
tack för all fakta :)
min mamma hade en boxer när hon var yngre och den blev kär i henne. så när hon var tvungen att gå hemifrån så tuggade den sönder alla hennes väggar och sängen i rummet… en lustig prick
#5 hahahahh, min mamma hade också en hund när hon var yngre.. och den gillade henne jätte mycket. så när min mamma skulle gå hemifrån, så gömmde hunden hennes skor :D
hahahh men boxrar e hur goa som helst!! <33
#6 Så finuriligt alltså!
jag har en boxer han är hur mysig som hälst du får järna skriva om du undrar någort om boxer

Boxer är så fina har vart en hundras jag gillat sen jag var liten eftersom en granne hade 2 st fina boxar :). Men TS sluta säg låstasmamman säg extramamma för jag är extramamma men jag har ett namn men dottern säger min mamma :)