Födelsedagskalas
Jag undrar om någon här har nått tips på vad man kan ge sin hund på vovvens födelsedag?,man vill ju ge den nått smaskigt att äta eftersom den fyller år.
Några bra recept eller liknande? Berätta!
Min lilla Putte fyller 2 år den första Augusti. Det blir förmodligen något gott hemköpt till honom. Har tyvärr inga bra recept för hundar…
Beror på hur känslig mage ens hund har! Men polarkakor, vomburgare eller blodpudding kan användas som "tårtbottnar" och så fyller man med t.ex. leverpastej, burkmat, korvbitar, köttbullar, hundgodis eller annat mellan lagren.
Annars kan man bara köpa hundens favoritgodis och ge, t.ex. ett stort, smaskigt ben =)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hahaha Eros vilken smasktårta…kanske man skulle göra den till gubben ;)
Om det är nått speciellt han gillar så ge honom det…köttbullar, medvurst och leverpastej brukar ju vara en höjdare för hundar =D
Hälsa jätte-grattis från mig och Skorpan :)

Köp en kong och fyll den med gott godis. Kanske lite dyr att köpa, men håller länge och är rolig för hunden många år!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

det där var paket med nytta! :-)
Inte helt fel.=)
Eller köp ett aktivitets boll och fyll den med h*ns favvo godis i
:-)

När ludde fyllde 1 år var familjen i skåna och påvägen hem.
Tog med någonslags kaka av mågot slag som han verkligen
älskade, spettekaka tror jag det stavas ^^, Är det verkligen
bra för hunden? Självklart fick han en minsta så han inte fick
ont i magen. Aja, godkänd blev den av ludde i alla fall eftersom
den var uppäten på en sådär 1 minut :p

Tack för alla tips . Det blev en rund liten mjuk fotboll till födelsedagspresent och hon älskar den!
bosse hade kalas den 16 feb då han hade blodpuddings "botten" mellan hade han katt mat leverpastej och lite lördags korv bosse och kompisens hund rosso älskade tårtan. i födelsedags present fick han ett märgben! efter all tårta så blev det en 3 timmars promenad i skogen lös och han mådde jätte bra sen!
Myrtorpets Möss och Kaniner
Ivan hade kalas idag, det blev hjärngympa oh ett märgben^^

jag tog bara en rund macka och ja på massa saker som fang gillar
och så tog jag 3 tomater och la lite fint eftersom att han fyllde 3 man kan ju ta chips eller ostbågar tex som strössel om man smular det för mina änglar älskar ostbågar :)
Hahahaha, jag har aldrig gett Hades tårta ;) Tror vi människor uppskattar det mer än hundarna gör :P
Hades brukar få någon leksak som han kan använda huvudet med.
Haha, Hera, ser du väl vad Eros & Hulda uppskattade deras tårta!
Eros uppskattar tårta garanterat mer än mig, för jag tycker inte om 
Det jag menade är att vi uppskattar att ge dom tårta mer än vad dom uppskattar att få den. Dom ser det ju bara dom mat ;)
Förstod hur du menade 
Hehe ok :P Förresten så gillar inte jag heller tårta.
Och Hades hade antagligen fått diarre. Det får han alltid om han får äta ngt han inte är van vid ;)

ge dom ett kött ben det brukar hundar gilla
Ohoh, vad många bra tipps på födelsedags presenter! :) Min vovve fyller år på Julafton och då fyller han 1 år, då blir det både julklappar och födelsedagspressenter! :-)