Klickerhelg i sommar (gbg)?
Jag och en tjej är sugna på att få ihop en klickerhelg i sommar datumet vi tänkt oss är 24-26 juli.
Därför tänkte jag höra om det är någon här som är intresserad av att hänga på. Vi kommer att vara på backamo och då för att priset inte skall vara alldeles för högt så skall vi minst bli 10 pers ( då kommer det ligga på från 350 kr beroende på om man vill dela rum eller ha ett enkel rum). För mer information så gå in på www.klickerforum.se och kolla under träffar. Om ni undrar något så pm:a eller skriv här då jag kommer hålla koll här också. Vi kommer att försöka se till allas behov av vad man vill träna och lägga upp helgen så gott det går.
putt
Thomas och Fanny är super trevliga och super duktiga så jag rekommenderar detta verkligen.
Själv är jag inte intresserad då jag inte kör med klicker på det sättet och det är för långt.
**MVH Cerrolyn
Förra året kom några från stockholm och från Värmland. Så det var nästan från svergies alla hörn
.
putt

Detta låter intressant. Blir det samma kostnad även utan boende?
När är sista anmälan?
Sorry att jag inte har svarat innan, men jag har varit i sommarstugan och där finns det ingen dator.
Det kostar inget om man inte bor där. Om man skall bo där så måste pengarna vara inne på den andra personens konto (hon håller i trådarna och har bokat backamo därför skall hon ha pengarna)innan den 1:e juni, då pengarna skall vara inne på backamos konto senast den 1:e juni har jag för mig iallafall. Men om man inte skall sova där så är det ju ändå bra att vara med på fredagkväll då vi går igenom hur dagarna skall se ut…. Vad kul att du är sugen på att hänga på!