OT: Nervös!!!
Shit, dom ringde precis från ett jobb som jag har sökt, inte världens mest glamourösa jobb men ett jobb i dessa tider iaf! Hur som hellst så vill de att jag ska komma dit på måndag för att prata lite! Ah, nu kommer jag gå och vara nervös tills dess ju!! 
kommer säkert gå bvra jue :P hur lät dem då ? :) får man fråga vad det är för något jobb ?

Haha jag säger inte för mycket förrän jag varit där och pratat med dom iaf! Hon som ringde var jätte trevlig så hoppas det är henne jag ska prata med, annars kommer svimma!
Härligt! Ja man får vara glad för de jobberbjudanden man får oavsett vad det är. Lycka till :) Kommer säkert gå jätte bra.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Det kommer säkert att gå bra.

Lycka till!!
Lycka till!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Ah jag är helt uppe i varv här nu… Vad ska man ha på sig?!
prova med hippiekläder!
Lycka till! vi ska hålla tummarna
Ta det lugnt och fundera över klärna på söndag;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Du ska vara dig själv! Klä dig i det du är bekväm i. Tänk inte för mycket på hur det ska gå. Lämna det tills när du är där… Det är ändå först då du kan hantera situationen…
Min bästa anställningsintervju var nog när jag sökte jobbet jag har nu, och som jag haft i snart 10 år.
Jag var höggravid och skulle alltså börja med att måsta vara mammaledig. Var bombsäker på att jag inte skulle få jobbet just därför…
Gissa om jag blev förvånad när jag fick det, bland flera sökanden som Inte skulle börja med att vara mammalediga…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Oh shit, tack alla =)
Har varit arbetslös sen årsskiftet och sökt allt jag kunnat komma över, och nu verkar det ju som det ger lite mer resultat än bara negativa mail! Ringde ett företag i dag och ville jag skulle komma på intervju på tisdag =)
Så håll tummarna!!

#12 Ska hålla alla jag har!!!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Lycka till!:)
Hoppas att allt går bra som det kommer att göra! Ta ett djuptandetag innan du ska gå in på mötet så löser sig allt!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Kul :) o även om det inte är det mest glamourösa jobb så kan man man trivas jätte bra på jobbet :) Lycka till på måndag :)