Saknar Hades
Det har nu gått ett par månader sedan jag träffade Hades sist. Vet inte alls hur det är med honom och saknar honom jättemycket!
Sitter ofta och tittar på fotona och videona som jag har med honom. Plågsamt, men kan inte låta bli.
Blir det lättare med tiden? Eller kommer jag alltid sakna honom såhär mycket?

Jag vet inte vad som hänt, men det kommer kännas lättare med tiden och man kan tänka tillbaka på alla roliga stunder tsm!!

Men får du inte träffa honom då och då?

Jag vet inte alls vad som har hänt men inte kan det vara så jobbigt för exet att maila lite bilder tex? Jobbigt för dig att inte få veta hur Hades har det!

Ah! Jag vet precie hur du har det då!
När jag och mitt ex separerade så tog han katterna och uppfödningen med sig, han ville egentligen sälja hunden och dela på pengarna, hon var bara 5 månader och min hund, självklart fick han ett nej! Då ville han ha båda katterna istället, för de var ju värda nästan lika mycket tsm som hunden och då delades det ju ganska lika pengamässigt… (!) Jag ville bara få ut honom och katterna var inte så förtjust i hunden =(
Jag saknar katterna så fruktansvärt mycket, han svarar inte när jag hör av mig om att jag vill få foton, trots att han lovade skicka foto ibland. Träffa dom är inte ens ett alternativ… Har inte sett dom sen augusti förra året =(
Hur jävligt det än känns så får jag tänka att de har det bra, även om jag inte ens vet om han har katterna kvar! Nya tjejen gillade tydligen inte katter fick jag höra från håll =(
Han är en sån idiot så jag vet att han aldrig skulle höra av sig till mig om han behövde göra sig av med katterna, för han vet att jag hade tagit tillbaka dom =(
Låter inte ditt ex dig träffa honom eller hur kan det komma sig att du inte fått se honom?
Jag hoppas du har ett bättre ex än vad jag har så du får fortsätta vara delaktig i Hades liv!

Vet hur det känns,det blir lättare med tiden.Kramar till dig Hera!

#3# Aha, så det blev han som tog Hades. Har för mig att ni hittade ett nytt hem åt honom. Men då förstår jag att det är jobbigt när exet har honom. Men kan ni inte komma överens om att någon annan hämtar Hades och du får ha honom något dygn då och då eller är det helt kört mellan er?
Helt kört..

tråkigt.. hoppas de löser sig.. förstår dig helt och fullt.. ja skulle försöka och försöka få honom att fatta att du har behov av att träffa honom =)
Delad vårdnad?
Vi kan inte ha delad vårdnad, eftersom jag inte har någonstans att ha Hades.
Så allt jag kan hoppas på är att exet tar sitt sans till fånga en vacker dag. Så ja kan få träffa hades igen.
Ajdå det var ju synd :-(…….ja så mycket som du saknar Hades saknar han säkert dig! Synd att han inte tar sitt förnuft till fånga.
Åh, Hera! vad tråkigt att du inte får träffa Hades 
Jag har tänkt på dig lite då och då och undrat hur det gått… Hoppas han ändrar sig snart!!!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Usch vad tråkigt Hera. Tyvärr kan jag inte trösta dig med att säga att saknaden går över. Visst att den mattas med tiden. Men är du som jag så går det nog i vågor. I alla fall pga situationen.
Hoppas också att exet sansar sig så du får träffa Hades.