Texas-bilder :)
Igår var vi ute på Hasselö i sommarstugan, o det var så himla härligt väder, så jag passade på att ta lite kort på grabben, som verkligen håller på o bli stor nu :) Han har gått över 20kgs-strecket, o inget man bär runt på armen längre (;
Läste innan att Eurasier gärna följer med på Allt, o det kan jag bara instämma med. Han åkte båt för första gången, o det dundrar o låter som bara *** men han var såå cool o bara solade sig, o hade sedan inga problem med att bada i havet när vi var framme heller!
Texas fyller ett halvår nu på måndag. Här kommer en bildbomb!
Vänta med kommentarer tills alla bilder är upplagda är ni snälla :)
På språng!
Han kutade verkligen runt som en tok, o njöt i fulla drag av o vara där ute. O MYCKET duktig när han är lös, han kan till o med gå fot *skryta* ;D Väldigt bra, när han så gärna vill fram till allt o alla, men det är ju inte säkert att alla andra vill! Så han håller sig vid min sida, o är väldigt duktig, trodde aldrig han skulle lära sig "fot" så snabbt, vi har bara tränat det ett par gånger :O Han fick ju såklart springa av sig väldigt mycket också, det var inte bara strikt ordning ;)
Sådär, nu får ni mer än gärna kommentera! :)
Trevlig helg på er förresten! (;
Jättehärliga bilder
Var väldigt snyggt när han skakade på sig :P
Oj, vad snygg han blivit!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jätte snygga bilder! Vad är det för kamra du har…? *ler*
Hmm… lite för tidigt för mej med att bada.

Oj som han har växt! :o Stor kille! Och såklart skitsöt :D
Både Texas o jag tackar! ;D
#10, jag har en Nikon D40, med 18-55mm. Sparar ihop till nytt objektiv men det går inge vidare bra ;P

mycket härlig hund och mycker fina bilder på honom med. kul att du bjuder på fina bilder :)

12# samma som mej men jag har en d4ox men det är samma objektiv.. försöker också spara ihop till ett nytt men hunden går före det:)
Oh vad jag älskar Texas! <3
Han är ju verkligen jätte fin! =) Ser så mysig ut så.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack, vad glad jag blir verkligen! :)

supper fina bilder, men så är det en snygg modell med=)
jättefin hund =) och massor av härliga bilder !