Säsongstart: Hitta Hem!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det någon som ska kolla på Hitta Hem idag ? :)
Måndag den 13 April , kl .19.30 :)
Det är säsongstart :)
På TV 4 !
Svensk djurserie från 2009. Avsnitt 1 av 16. Till hundstallet kommer två blandrashundar som omhändertagits av polisen. På katthemmet Hitta katten får man ta hand om elva vanskötta katter som varit inlåsta i en övergiven husvagn. Frågan är om
hoppas det sänds på tv4 online också.
≧◔◡◔≦
Jag tror inte det sänds på online (internet) . kollade upp nyss det .
jag ska kolla - om jag inte glömmer bort det… âr inte bra på att komma ihåg tider! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
attans
≧◔◡◔≦
Ska självklart kolla:) Hitta katten gör ett helt suveränt jobb precis som alla katthem, men just Hitta katten ligger mig varmt om hjärtat eftersom det är i min gamla hemstad…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
vi ska då det kommer vara ett repotage om några missköta flattvalpar.. är väldigt nyfiken på detta då vi har varit uppfödare av denna rasen och vi vet vem denna personen är och hon har varit så bra med sina hundar .. vi har ej pratat med henne på några år så det ska bli väldigt intressant ..

Jag missade det, men sambon har tv4 anytime, så får kolla där =)
Så synd att de fick avliva Ciara elr vad hon hette ://
Men de 11 katterna tkt jag var riktigt synd , även när alla katterna hade redan fått ett hem :)
#6 Såg hela programet men såg inga flatvalpar? Någon annan som såg dom?
Nej jag visste väl att jag skulle glömma bort att se det! :P äsch.

#9# Nej, det var inte med i detta program. Dom sa ju även att 2 renrasiga hundar skulle hitta hem. Det var väl två blandraser? Mamman till den ena avlivades ju.
kan vara att den reklam dem haft innan har varit filmsnuttar från hela säsongen som kommer :P .. jag var också vid tvn hela tiden men såg inga :( men kommer antagligen..
i nästa avsnitt skulle det ju handla om 14 hundar som dem skulle beslagta, kan ju vara det ? :D
Jag förstår att den mamman Ciara inte kunde placeras ut om hon bet men ändå så är jag lite fundersam. De sa ju själva att hon kände sig trängd? Hon har kommit bort från allt hon är van vid och allt är nytt, främmande människor tränger in henne i ett hörn… Troligtvis har hon inte goda minnen från att bli trängd. Så jag ser det som en naturlig reaktion att hon bet och tycker absolut inte att det var "hennes" fel. Sen sa dem iochförsig att hon bara blev mer och mer upptrissad men.. ändå…
i dagens program var flattarna med…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#6 Hon verkade då inte "bra med sina hundar" på minsta lilla vis den kvinnan. Ush och fy!
Heej , kan någon Medarbetare elr sajtvärden ta bort bilden på inlägget .