Hon är så söt.. måste erkänna att jag ALDRIG gillat taxar. Men gud vad gulliga era är.. =)
j, dem är fantastisk söta med deras långa öron=)
åååh sötnos!! hur är det att ha fått en sån sötnos=

Vilka sötnosar ni har. Jag tycker de är bedårande på bild ska jag kanske tillägga. Själv har jag tyvärr taxfobi och är livrädd för dem, men de är som sagt var jättesöta på bild.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur var eran valp när ni tog hem honom? Min Esther är väldigt bitig nu i början, så fort hon blir busig är det dags att nafsa en massa. Antar att detta blir bättre ju äldre hon blir men tänkte om det är nått specifikt för just taxar. Mina andra hundar jag haft kan jag inte minnas att de var så nafsiga…
#8 Han var väldigt blyg första dagen förstås, gnällde o sov mest. Andra dagen var han på bushumör och lekte med massa leksaker. Sen kanske 3-4 dagen blev han tokig! Hoppade o bet o sprang runt o jag vet inte vad! Nej.. han var skitjobbig! Tänkte nästan att jag inte skulle skaffa ngn valp mer (men det ville jag ju innerst inne ;)) Men nu bits han aldrig :) Han slutade med det där betendet efter någon dag. Men mina kusiners taxvalp hoppade och bet sist vi var där.. hoppade upp i ansiktet liksom :/ det gjorde inte zorro.
ne va lien och söt, och dem var väldigt lika:D hehe. taxar e såååååååå söta som besbisar(vuxna oxå förstås).jag längtar efetr min nu,men eftersom jag fpr han när han e fem månader så kommer han nog bli ledsen att lämna sin uppfödare:( hon har även en vit shäfer, en till papillon och en dvärgpudel, hon ska tydligen hömta hem en ny hund(därför hon åker ner till göteborg en andra dec) så dt e skönt att få hunden "hem levererad) om man kan säga det så.0)
sagalisa; kan kan tala om för dig att de inte är specifikt taxar som är så.. haha.. jag blir ju galen på min vovve med och han är en amstaff. Han hoppar upp i ansiktet och ska ha min näsa.. sen är händer super gott. Men som sagt man försöker ignorera.. men de är verkligen inte lätt med dom där rakbladen. Då pipper man till ist usch!.. Men förövrigt är han min lilla ängel 
är det din första hund?