Bild på hundens sovplats!
Ja, visa nu hur lyxigt eller inte lyxigt era hundar sover :)

Ha ha….lyxigare än mina kan man nog inte ha….
har ju schäfrar och de är inget fan av värme och bäddade sängar, så enklare bäddar finns nog inte. Dagtid när vi inte sover så ligger den ena under köksbordet alt. i soffan. Under köksbordet har jag lagt en hundfilt. Just nu ligger en rosa handduk där också då tiken som ligger där är opererad och läcker sårvätska.
Den andra tiken ligger under trappen i sin korg alt. på golvet i vardagsrummet.
På nätterna ligger båda i vårt sovrum. De varvar biabädd (får absolut inte vara något i dem =för varmt tycker de) eller så ligger de på golvet brevid bian när bian blivit för varm. Den yngre tiken kan gå ner och lägga sig i sin korg under trappan alt. i soffan. Den äldre sover alltid med oss.
Bilden är på bädden under trappen

Eros har en biabädd som han inte ligger så mycket i. Han ligger mest i sängen. Fattar inte att han står ut, flåsar som en galning men ändå ska han vara där 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#16 Hihi, vilken goding 
~Quila Roze~

Jag har ingen bild och hittar inte kameran
, men Disa sover i sin stora ståltrådsbur i vårt sovrum. Hon älskar den buren! Tyvärr låter det ganska mycket när hon bökar runt på nätterna….
Rico xsover överallt.. förutom sängen.. och soffan på dagen (han sover där ibland på natten)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Har ingen bild på nattplatsen. Men vår Gustav sover i sin "koja" på natten, med grind framför det har han gjort sen han var liten.
Det är hans lugna vrå, där han kan få vara alldeles för sig själv.
Min pappa skulle sitta hundvakt över natten vid ett tillfälle o tänkte att…näää han kan få sova i mitt rum….det tog 10 minuter sen stod Gustav och pep vid dörren. Pappa öppnade och sen stack han och ställde sig vid sin koja
…..så det är helt naturligt för honom.
På dagen har Gustav en "säng" i vardagsrummet (se bild)…han gillar att vara med för det mesta och ha lite koll. Vill han vara ifred går han just till sin koja….så det är inte så dumt.

Korgen var nämligen inte så tålig!