Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4506 ggr
KickanW
0

Bild på hundens sovplats!

Ja, visa nu hur lyxigt eller inte lyxigt era hundar sover :)

anaprincess
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Jell-Os sovplats :) hittade korgen på rea på djurkompaniet :D Men han sover nästan aldrig där utan i soffan eller sängen. Har han nån godis som han vill ha ifred så ligger han där :P

Zebben
0

Ha ha….lyxigare än mina kan man nog inte ha…. Flört 

har ju schäfrar och de är inget fan av värme och bäddade sängar, så enklare bäddar finns nog inte. Dagtid när vi inte sover så ligger den ena under köksbordet alt. i soffan. Under köksbordet har jag lagt en hundfilt. Just nu ligger en rosa handduk där också då tiken som ligger där är opererad och läcker sårvätska.

Den andra tiken ligger under trappen i sin korg alt. på golvet i vardagsrummet.

På nätterna ligger båda i vårt sovrum. De varvar biabädd (får absolut inte vara något i dem =för varmt tycker de) eller så ligger de på golvet brevid bian när bian blivit för varm. Den yngre tiken kan gå ner och lägga sig i sin korg under trappan alt. i soffan. Den äldre sover alltid med oss.

Bilden är på bädden under trappen

Zebben
0

En av biabäddarna (är egentligen en bättre bädd än bia, en biakopia) Håller på och renoverar rummet.

Zebben
0

Och så en vacker mobilbild från "bädden" under köksbordet.

Nästa gång jag får en hund som uppskattar mysiga/lyxiga bäddar då ni ska ni få se på fluffitgt och buffigt…. nu har jag såna här välpälsade hårbollar som uppskattar ett svalt golv. Tråkigt. Tungan ute

Quiila
0

Quila sover ju mellan oss i sängen på natten, och under täcket… 
Så om hon själv får välja sin favoritplats så skulle det inte bli någon större tvekan ;)  

Så här gott låg hon nu när jag kom in och smög på henne Skrattande

~Quila Roze~

Quiila
0

Men hennes "riktiga" plats är nedanför fotändan på vår säng, en stor härlig korg som är jättemjuk och go

~Quila Roze~

Quiila
0

Sen är soffan en favorit också SkrattandeDär ligger hon nästan alltid på dagarna

~Quila Roze~

SaraC
0

Eros har en biabädd som han inte ligger så mycket i. Han ligger mest i sängen. Fattar inte att han står ut, flåsar som en galning men ändå ska han vara där Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

rockygubben
0

Här sover Tia mest.

Missel
0

Ja, Ganti sover i sängen, bokhyllan och på fällen.

Missel
0

Bokhyllan, tur han är liten Skrattande

Zandrinos
0

Meja har egen soffa i vardagsrummet, där sover hon på kvällen när vi ser på TV. Hon har också en bädd under köksbordet. På natten sover hon i vårat sovrum i sin bia bädd

KadjaNina
0

Troja sover på en pläd på golvet. Men jag vill att hon ska få sova i sängen, men det får hon inte för min pojkvän. :/ Ska ihandla en korg och och sy en skönare bädd.

KadjaNina
0

Men jag tog faktist upp henne i soffan idag medans min pojkvän var hos sin bror. ;) Haha

Crazzysazza
0

Ottos säng som han sover i ibland, nu för tiden har han också tre kuddar i sängen

Crazzysazza
0

Han gillar att ligga vid altan dörren också

Crazzysazza
0
kerstinjo
0

Nedanför denna bilden har (hade) Marodören sin korg.

Numera har han dock en madrass.Glad Korgen var nämligen inte så tålig!

Kerstin 

AnnL
0

Silvers favoritställningi soffan men även i sängen.Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Quiila
0

#16 Hihi, vilken goding Skrattande

~Quila Roze~

botakt
0

Nu har Babsa en BIA bedd. Men när hon var liten såg det ut så här Den blå filten är hennes bädd bädden ligger under filten

minja
0

Oj han har många ställen. Först ut.

minja
0

Sedan gillar han att sova i soffan, särskillt när jag råkat somna där.

minja
0

Sängen är alltid favorit.

minja
0

Fåtöljen också.

minja
0

I vardagsrumsfönstret.

minja
0

I Tygburen. Dock inte så avslappnat ögonblick då vi tränar burleken.

minja
0

Och sisst men inte minst bia bädden. Här är han tagen på bar gärning när han är så trött att han inte orkar hålla ögonen öppna.

[bittek]
0

Jag har ingen bild och hittar inte kameran Skäms, men Disa sover i sin stora ståltrådsbur i vårt sovrum. Hon älskar den buren! Tyvärr låter det ganska mycket när hon bökar runt på nätterna….

texasmamma
0

Texas har en utdragbar kökssoffa i sovrummet. Den fick vi av en granne som skulle slänga den, fungerar perfekt som hundsäng.

texasmamma
0

och i arbetsrummet har han också en plats (soffa) där han kan titta ut genom fönstret eller vila medan jag jobbar

texasmamma
0

och TV titar han på från sin bia-bädd med tillhörande täcke och kudde. Här är han bara fem månader lillsnutten.

Min mor är rätt sur på mig för hon menar att en hund mår bäst av att ha en bestämd liggplats, punkt och slut. Det tycker inte Texas och jag förstås.

Emaljoh4
0

Rico xsover överallt.. förutom sängen.. och soffan på dagen (han sover där ibland på natten)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[SusannaK]
0

Har ingen bild på nattplatsen. Men vår Gustav sover i sin "koja" på natten, med grind framför det har han gjort sen han var liten.

Det är hans lugna vrå, där han kan få vara alldeles för sig själv.

Min pappa skulle sitta hundvakt över natten vid ett tillfälle o tänkte att…näää han kan få sova i mitt rum….det tog 10 minuter sen stod Gustav och pep vid dörren. Pappa öppnade och sen stack han och ställde sig vid sin kojaGlad…..så det är helt naturligt för honom.

På dagen har Gustav en "säng" i vardagsrummet (se bild)…han gillar att vara med för det mesta och ha lite koll. Vill han vara ifred går han just till sin koja….så det är inte så dumt.

Fornarina
0

Mina hundar sover i sona beanbags..Dom rusar direkt till sin plats när man kommer in,sen ligger dom där och trynar ett tag..

Så här kan det se ut…Bilden är tagen med min mobil så den är rätt dålig…