Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 869 ggr
jakobssonlina
0

jag behöver hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag behöver hjälp

hej på er alli hop här på tisdag kommer familjen jakobsson att utökas och behöver ha ett  både sött och coolt namn till den här lilla Snälla hjälp mig

[helenal]
0

hej! är det en hane elle tik? vad är det för sötnos?

jakobssonlina
0

oj förlåt jag springer på rosa moln det är en hane

Real
0

Gud vad fin den var.. ehm. om du går in på www.agria.se så kan man gå in på hundnamn. Iof är det "sveriges vanligaste hundnamn" men ändå =)
Annars är de bara att gå in på google.se och söka på hundnamn eller dog names.. de var så jag gjorde. Iof ändra jag namnet lite.. men man får ju ha lite egen fantasi med =)

[helenal]
0

va är det för ras?ville du inte ha en papillon:)?

jakobssonlina
0

det är 50% shipperke 25% Chihuahua 25% pappilon den bli max 25 cm hög korthårig och ett bra blilligt pris mycket under 10.000-13.000 som ren pappilon kostar

[helenal]
0

okej va bra.hur hittade du den? e du nervös? e de din första hund?

Stj3rnfallet
0

#5 Vad jag vet så kostar en renrasig papillon med stamtavla mellan 6-10 000 beroende på hur meriterade föräldrar valpen har.

[helenal]
0

min kostade egentligen 10,men jag fick den för 6 bara för att hon var tvungen att bli av med mhonom snabbt för snart löper hennes tikar.

jakobssonlina
0

#6 nej det är inte min första hund jag har haft hund sen jag föddes men har inte haft det nu på ca 4 år sen jag fick mina tösser

[helenal]
0

aha okej:)va har du haft för raser innn då?

jakobssonlina
1

dvär colly väskgöta spets och cocespanier förlåt för min stavning men jag är ordblid

[helenal]
0

det 'är lugnt jag förstod ändå:)