Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1403 ggr
Gluskap
0

Rottisen som försvann

Var inne på en annan sajt och blev påmind om rottisen Neo som försvann utanför Tygelsjö till nyår. Läste om det i tidningen precis efter nyår.

Men sen kan jag inte minnas att jag hört mer om det, så är där någon som vet om Neo hittades?

Gluskap
0

Är där ingen som har hört något om hur det har gått?

empan-hampus
0

Jag har ingen aning.. Rynkar på näsan Hoppas han hittades..

Kaye
0

Det lades ut ännu en efterlysning på ett annat forum för bara några dagar sedan ang. Neo. Så jag antar att han inte har kommit hem. :(

Gluskap
0

Så den sajten där jag läste om Neo igen stod även ägarens mail. Och eftersom ingen verkar veta riktigt hur det gått så mailade jag till ägaren.
Han har tyvärr inte kommit hem än =(

hittadjur-se
0

Nej som sagt är han inte hemma än… men vi håller tummar och tassar för honom…

http://hittadjur.se/index.php?page=case&type=0&county=25&subpage=show&case=1230824527

SofiaChristina
0

Fy vad hemskt, tänker på Er !

hittadjur-se
0

Tyvärr måste jag meddela att Neo är i Hundhimlen nu. RIP lille vän

[Vargnatt-]
0

#7 Men gud så sorgligt :( RIP

Karmatarerskanise
0

#7 Vad hände då?

Skruttan-1
0

oJ vila i frid lilla vännen :*/

gejsa
0

Säger som Hero, vad hände? :(

Mysan59
0

Jag undrar också, vad hände? Gråter

Manda29
0

Usch stackars hund och stackars ägare.

Läste i nån tråd här eller på blandrashundar att han hittades påkörd.

gejsa
0

#13# Ja, tyvärr blir det väl oftast så om dom springer vind för våg och är rädda.

Läste du att två labradorer försvunnit i vår stad före helgen? Från samma ägare.

Manda29
0

#14 Ja. det lät ju väldigt mysko. Var vid Torsborg. Har inte sett några labradorer på rymmen. Fågelvägen är det bara ett par kilometer från Kjula där jag har hästarna.

Tycker det är märkligt att så många hundar bara försvinner. Förr om en hund drog så kom dom i princip alltid tillbaka. Eller är det bara jag som tycker det känns så?

gejsa
0

#15# Hundar är ju så dyra i inköp så folk kanske hellre stjäl. Eller också var det någon som trodde att dom inte hade husse i närheten. Vi kanske får läsa det i tidningen i morgon att dom är hemma igen.

Manda29
0

#16# Ja man får verkligen hoppas att dom kommer hem igen.

Tycker så synd om alla vars hundar försvunnit. Vilken fasa att inte veta vad som hänt och allrahelst där dom aldrig hittas.

gejsa
0

#17# Ja, två av mina var borta 20 min för ett tag sedan. Jag höll på att bli tokig. :) Eller ska vi skriva tokigare. *fniss*

Manda29
0

#18# Ja det sistnämnda är nog bäst  Flört *fniss*

gejsa
0

#19# Eller hur. hihi

hittadjur-se
0

Neo hittades påkörd.

gejsa
0

Men gud vad jobbigt ser att han bara fick bli 6 månader gammal ju. Fy fan vad ledsen man blir. Stackars lilla vovve.

monicany
0

Gråtersånt här är så trist att behöva läsa, lider så med ägarna.

mabia
0

Oj, oj…..var det så illa!

Stackars stackars lille Neo och ägarna.

Lider med dem! Gråter