Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 764 ggr
gejsa
0

Apropå varg, här är en!

silverorm
0

Nja, bor ju utanför Göteborg, här finns ju mycket vilt..vildsvin med så mat till vargarna finns det ju! Glad Hoppas bara ingen dum fåne gör den illa el dödar den!! Vacker var den iallafall!!

Mysan59
0

Oj, hoppas den nu inte blir påkörd eller nåt, utan vandrar tillbaka in i skogarna där den hör hemma.

Jag bor långt ifrån Göteborg…

Mischa
0

Min chef har varit tämligen omringad av vargar det senaste, hans fru såg en när hon var ute och gick med hunden, han såg en från bilen när han var uppe och åkte skidor.

≧◔◡◔≦

gejsa
0

#1# Tror faktist inte att en varg kan ta ett vildsvin. Dom kan bli livsfarliga. Dom har väl i stort sett inga fiender mer än människan och våra bilar då.

minja
0

Åh spännande! Hoppas den  får leva i fred nu då.

Bokskogens
0

Synd att den var så nyfiken… hoppas att ingen bil kör på den.
Bor närmare Ljungskile än gbg och fick även för ett tag sedan höra "skvaller" om att de hade sett varg på området jag bor i Uddevalla.
Hmm… bara det inte va min whippet dom såg när hon rymmde… på håll blir hon ganska varglik fast med kort päls. *S*

Mysan59
0

#4 Det håller jag med dig om. EN varg kan nog istället bli angripen av vildsvin, tror jag, men vet inte…

Hur som helst, hoppas den överlever och kommer tillbaka till naturliga jaktmarker igen, även om varghatarna blir galna då

ingann
0

så fin den är:) hoppas den inte blir överkörd när den går vid vägen!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Skruttan-1
0

jätte fin kul att se :) ser ut att vara rund o fin med :).

Bleenda
0

Den har ställt upp sej som om den står på en utställning.

Härlig bildCool