Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 989 ggr
hundgodis
0

hundras?

ska få min första hund, men vilken ras tycker ni skulle passa mig?

jag har mest tänkt att ha den som sällskapsdjur, asså mysa och leka och så.. såklart är jag berädd att vara ute några gånger om dagen, men jag bor mitt inne i stan… så det blir inga 3timmars rundor om ni förstår. =)

Taci
0

Kan du beskriva lite mer om hur hunden kommer att få det? :) Om du vill ha en stor/liten hund, en långhårig eller inte, osv :)

destroyed
0

jag kan ju direkt säga att en hund ifrån grupp 9 är bäst, frågan är bara vilken…

hundgodis
0

hejsan, skulle precis försöka skicka ett meddelande till dig.. men så kollade jag här så hade du komenterat, TIHIHH

jo.. saken är den att min hund kommer att bo (inte så super stort men ändå) i en lägenhet där jag bor.

jag vill ha en lite så mittemellan stor hund.

och en med ganska mycket päls.. asså inte överdrivet men typ,.. hmm lite lagom hehehh men jag tror du fattar lite om jag säger ungefär som den hunden som är på din bild ;P

och.. det jag skulle skriva till dig i meddelandet var att jag tycker den hundrasen: Eurasier verkligen verkar gullig och snäll, men är det en hundras som är för svår till och börja med?
jag antar att du har en sån hund själv…
föreresten har du bilddagboken skulle kanske kunna få kolla där? asså om du har bilder på din hund där ;)
och justé skicka gästlösen om har har nåt.. då blir det lite lättare (om du då har nåt) men jag heter: endastsolles
om du undrar vem en okänd person e som kollar på dina bilder =)

ojjojoj så här mycket brukar jag inte skriva i ett svar menmen..
och du, msn om du har nån?

ha det bra!!
KRAMKRAM

Nikkis
0

Första jag kom att tänka på var Tibetansk Spaniel. En väldigt trevlig sällskapshund i lagom och behändig storlek och päls. Glad

hundgodis
0

okejj, TACK! =)

okey, kan kolla lite på dom vet du hur dom är i sättet?