mat?
va köper ni för mat till era hundar? jagh ska få en papillon valp, och han äter ju inte så jätte mycket. Är det ngn som ha en papillon som vet hur mkt man ska ge? vad får eran hund för mat?

Du har inte funderat på och söka efter trådar innan du ställer frågor.
Många av dessa frågor du ställer är redan svarade på.
Dessutom berättar uppfödaren hur mycket och vilken typ av mat du ska ge. Gör den inte det är hon inte seriös.

jag gav royal canins, mini junior till min Shi-tzu/dv.pudel när han var liten. Tror jag gav ca ½ dl tre ggr/dag om jag inte mins fel.
Att prata med uppfödaren är det bästa tycker jag. Angivelserna på säckarna är ingenting att gå på (enligt mig visar de alldeles för mycket)
Vi har kennel..vi föder upp engelska cocker spaniel och mamma skriver alltid ett papper om vad hon ger för mat till dom när dom är här hos oss och hon rekomenderar den maten och så skriver hon hur mycket valpen ska ha ;)
jo alltså kag kommer få md mig mat och ska skriva på papper pch sånt när vi ses, men jag ville bara kolla upp lite. denna sida är väll till för de?!

Självklart är denna sida till för att fråga. Lyssna inte så mycket på Tina, hon kan vara lite kinkig ibland. Jag har funderat på att köpa ett paket pampers till henne om hon inte blir lite snällare här inne 

Dock har hon en hel del bra information att komma med, så i de fall hon verkligen svarar som hon ska så är hon värd att lyssnas på :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa, du kanske ha några pampers till mig?!? =)
Jag har slut på mina, kanske skulle pröva Up to go, istället…*S*
Eller har du nått och rekomendera…tanter ska vall ha Tena…..*HEHE*

Oups glömde det. Fast Tena är för tanter som har inkontinens, du har ju inte det. Du har ju problem med att du är kinkig ju :-)
Tror jag håller på pampers i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
hmm up and go passar nog dig

# 10
Hörre du…gammel-kärring, det där ska du få sota för…..vääänta du……hämnden är ljuv, och jag slår tillbaka när du minst anar det…..Ville tant ha en hemsida, eller ?? 

hahahhaha massa tanter har hemsidor:Dhur gammal e du? så kan jag avgöra om du e en tant eller inte hihiih

#12: *morrar och mttrar* Jaja, klart jag vill ha en hemsida. Men låt oss nu slå fast två saker. Du är tantigare än mig, och helst ska hemsidan vara klar innan jag blir lika gammal som dig. ;-)
Och för det tredje så SKA du vara snäll här inne mot våra kära medlemmar, så det så :-)
Audiatur et altera pars
vilka är det som har ansvaret för denna sidan?tanter blir allt gnälligare med åren tycke rjag..mhehe

haha, jag är 33 år. ;-)
Den som har ansvaret torde vara sajtvärden, vilket är Kerstin. Sedan har sajtvärden Medarbetare som hon valt ut. Personer som ska vara trevliga och ansvarsfulla och duktiga.
Vet inte om hon lyckats så där jättebra med det då hon valt mig ;-)
Audiatur et altera pars

Hörre tant åsa…nu har du glömt livets tre viktigaste saker…man ska vara SNÄLLA mot dem svaga, och inte mobbas och inte ha massa illrar i sitt försvar som värsta kamp-saken..det är fussk!
Så ska du inte sitta här och presentera Dig om att vara klantigare och osmart, för det visste vi redan om. ;-)
Jag är nått som du inte kan stava till förän du har fått vällingflaskan till din mun, snäll!
så det så!

Helena
Hon ÄR tant.
Det kan jag bekräfta, hon kan komma igen den dagen hon blir lika ung och vacker som oss ungdommar, rynkor kan inte vara kul och ha!
känne rni varandra:)?

Det är inte ens värt att svara på, din elaking. Och ärdu inte snäll ska jag sätta mig på tåget med mina attackillrar och min nallebjörn till hund och komma och våldgästa dig ;-)
Audiatur et altera pars

känner o känner….tja…vet inte hur man ska ssvara där…*S*
men jävligt kul har vi när vi snackar i luren om sena nattt timmar…som..NU…hjälp!
hehehe,, har du oxå sömnsvårigheter? så ni bor inte nära varandra så ni kan ta promenad med hundarna tillsammans?
föressten jobba inte ni idag:O?

Åsa du är alltid välkommen, Tyson ser fram emot levande BARF föda, sa han å hälsade! *hehe*
Nallebjörnen kan vi ta och sätta ut i trädgården så grannarna kan få lite roligt här nere…*mohahaha*

nej jag är hemma för disskbrock, och vi kan tyvärr inte gå promenader med varandra…hon bor i en kåta i djupaste skogen, och jag i skåne.

Nej men ohh nej. Vi känner inte varandra alls faktiskt. Men vi har pratats vid genom telefonen. Fick kontakt genom iFokus då jag behöver hjälp med min hemsida (som aldrig blir klar i alla fall) hihi
Jag är arbetslös så jag jobbar inte. Men jag jobbar genom att söka jobb. Fast det ger taskig ekonomi att åka runt och söka kan jag säga:-)
Audiatur et altera pars
va jobbigt.. har du utblidning? jag e ledig imorn,men ska ändå upp tidigt.. amssa bank ärenden!! usch!

# 26
jag väntar på material från dig varje dag, slö-tant….men inge kommer så det ska du inte skylla mig för att din hemsida inte blir klar! *muttrar*

Jadå, jag har utbildning men det hjälper inte. Jag har ingen gymnasieutbildning eller högskoleutbildning utan en yrkesinriktad utbildning. Dock svårt att få jobb inom skola nu.
Audiatur et altera pars

#28: Men vaaahhhh, jag har ju allt material. Bara hojta till. leabigga. Vad ska du ha för material då???
Audiatur et altera pars
aha okej… hru länge har du varit arbetslös`?

Sedan maj 2005. Känns som evigheters evigheter.
Audiatur et altera pars
förstår det.. har du inte jobbat ngt sen dess? va gör du för att fördriva tiden då?

hon fördiver tiden med Stickning, virkning kaffe-rep och syjunta…gör inte alla kärringar det? 

*suck* tina min vän. Bara för att du tillbringar din tid med dessa ytterst stilla sittande aktiviteter så finns det andra som inte gör det.
Jag har ju min hund som visserligen är så gammal att han inte kräver så mycket längre, sedan har jag illrarna och katterna och hästarna. Så visst finns det saker att göra. Sedan måste jag ju hålla till på iFokus också. Kolla till de sajter där jag är Medarbetare och min egen sajt där jag är Sajtvärd.
Audiatur et altera pars

hörre du åsa…stillasittande aktiviteter…när man är hjälpar på hunna klubben, och har hund och en karl och hus och och och…..tja du…inge sitter här ine, merän gubben på komando!
men du sa ju att du gick på hasorna så……det är väll nästan som att sitta….