Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1417 ggr
kerstinjo
0

Kan man se dummare ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ånä, inte menar jag min Marodör.

Klart det handlar om Quila. Eller beror det på att matte är bra på att fotografera?

Kerstin 

kerstinjo
0

Knäpphund.

Kerstin 

kerstinjo
0

FörvånadÅ, henne har de betalt för!

Kerstin 

kerstinjo
0

Fast trots att hon är en mördarhund så lever kaninen än.

Kerstin 

Skruttan-1
0

:D härliga bilder jag upplever dessa hundar som bra hundar men det e pga att ägaren är bra. mindre bra hundägare finns tyvärr.

kerstinjo
0

Bara för sidans nykomlingar. För ni andra har sett kortet tidigare. Dessa såta vänner.

Så fort Quilas matte o husse får sin bil ska vi åka och hälsa på Alfons Töntbull. Det ska bli helt underbart att få se Quila och Alfons träffas igen. Dessa två "farliga" vovvar, som avgudade varandra. Vilken glädje det kommer att bli.Skrattande

Här har vi två hemska hundar.Glad

Kerstin 

SaraC
0

De är så söta, båda två

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
0

# 6 Ja, det var något extra med Quila och Alfons. En personkemi som stämde till 100%.

Kerstin 

Gullan402
0

Vilka häftiga bilder, fångade i precis rätt ögonblick.

Själv ser jag något och kommer på att kameran ligger på övervåningen eller mest troligt jag är borta och kameran hemma.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

gejsa
0

Ja, ni är verkligen snabba på att fota vid "fel" tillfälle. Jag är ungefär som #8# har kameran alltid för långt bort.

Strumpan
0

Vilka häftiga bilder! Det gäller att ha ett snabbt shootfinger där.

5an vad jättesöt

Mvh Jenny

Quiila
0

Åh vilken fin hund! Hennes matte måste vara en mycket lycklig ägare till en sån skönhet ;)

~Quila Roze~

Gullan402
0

#11 du är det jaCool

kerstinjo
0

# 11 Fin??? Har du fått en kyl/frys i huvudet?Tungan ute

Kerstin 

Quiila
0

#13 Tsss, hon är världens sötaste min tjej Skrattande
Till skillnad från den där säl-liknande saken som krålar i bäcken Oskyldig

~Quila Roze~

kerstinjo
0

Tungan uteAkta dig!

Vi har sett Poskharen!

Kerstin 

gejsa
0

#15# Hade du inte mina glasögon nu? Det stavas Påskharen. Vad det nu är. Finns den bara hemma hos er kerstin?

Gullan402
0

pjoskharen kanske. Fast det borde vara Alfons Töntbull när han träffar på en groda…Cool

Dalatjej83
0

Vilka härliga kort.

Jag är väl tyvärr oxå en sån där som har kameran på fel ställe precis som #8 & #9.

Quiila
0

Mig ser man sällan utan en kamera i handen… Om den inte är i handen är den inom en armlängds avstånd Skrattande
Hatar att vara på "andra sidan" kameran, så då är det bäst att alltid vara nära den och se till att hamna bakom kameran Skrattande

~Quila Roze~

kerstinjo
0

# 16 Han heter Poskharen och går med käpp, han är väldigt senil och ska man få ett ägg av honom så får man gå igenom många strapatser.

Fråga hon ovanför, hon vet!Glad

Kerstin 

Quiila
0

Jag vet inget Tyst

~Quila Roze~

[SusannaK]
0

Det var det fulaste jag sett!

SkrattandeKyssTungan utejättegoa dom är!

gejsa
0

#20# Ha, ha jag man kunde väl fatta att det var något som ett stackars barn har sagt för länge sedan. Allt sådant får dom äta upp nu av dig förstår jag. Du är sådan som aldrig glömmer väl? Oskyldig

Quiila
0

#23 Sanningen är den att det är mamma (kerstinjo) som uppfunnit "poskharen" hemma hos oss.
Varje påsk så låg det lappar där jag skulle följa en ledtråd och sen vidare till nästa lapp. Jag fann lappar under kudden, i badkaret, i ugnen, under Bosse när han levde, under mattor och på diverse andra ställen Skrattande Till slut låg där ett påskägg fyllt med godis från "poskharen".
Dock avled han för några år sedan, så en morgon när jag vaknade var det en dödannons om att han gått bort (tror snarare att någon insåg att hennes då 17-18åriga dotter genomskådat "poskharen" för sisådär 10-12 år sedan och tvingades hitta på en story om det) *fniss*

~Quila Roze~

kerstinjo
0

# 24 Tsssss, jag har inte alls uppfunnit Poskharen. Han bara stog här en dag. Jag kan väl inte hjälpa att han dog och hans brorson posk-Berra skickade hans dödsannons i ett påskägg.

Förresten så VET jag att du fortfarande spanar efter Poskharen. Eller är det Posk-Berra?

Kerstin 

Quiila
0

#25 Säger det igen, du är en knäppis Flört
Äsch, varken "Poskharen" eller "Posk-Berra" tycks ju hitta hit, trots att jag adressändrade för över ett år sedan… 
Jag sitter här vid mitt fönster dag ut och in och väntar…. men ingen "Poskhare", och ingen "Posk-Berra" Gråter

~Quila Roze~

kerstinjo
0

# 26 Det är väl för bövelen inte påsk nu!Tungan ute

Kerstin 

gejsa
0

Haha inte lätt att vara dotter till en knäppis. *fniss*

Gullan402
0

Här har vi tranan som kommer till snälla barn! Med matprovar-Felix i huset så uppfann jag en annan sak, godisskålar i kökskåpet och sa att tranan avskaffat strumpor…Skrattande

gejsa
0

#29# Ha, ha inte konstigt att barnen växer upp som frågetecken nu för tiden.

kerstinjo
0

# 29 *asg* Tranan? Men vem är Matprovar-Felix då? Skrattande

Kerstin 

Gullan402
0

I småland kommer tranan med godis och frukt till snälla barn på natten till den 25/3. Barnen ska hänga upp varsin strumpa på kvällen innan.
Matprovar- Felix är en avlägsen släkting till kerstinjos Marodör. Felix har som specialté att stjäla allt ätbart… Tidigare hade han elektriker kunskaper med (gärna modemet!).Skrattande

kerstinjo
0

Matprovar-Felix!!! SkrattandeSkrattande

Avlägsen släkting till marodören? Aldrig i livet, de är säkert syskon.

Se "Operation Rädda Modemet".

Kerstin 

kerstinjo
0

# 32

Är det alldeles sant att tranorna kommer med godis och frukt???

Jösses, det är över 2000 tranor vid Hornborgasjön och jag bor i närheten. Å alla har godis??

hej då!!

…skyndar, skyndar…….

Kerstin 

gejsa
0

#32# Haha smart av dig att lura bort kerstin från datorn. Hon hittar ju alltid på så myciket hyss här.