Dina djur
Vad har du för djur utöver hund? Går dina djur bra ihop?

igelkottar och marsvin, skall även skaffa iller nu. Om jag hittar en som passar.
Hunden STOR hund nosade på kottarna o trodde att det var en leksak… och ja..
han ylade….
inge problem numera =)
Vi har en dvärgpinscher som trivs jättebra tillsammans med våran cornish rexkatt. Har precis förlorat våran stora franska vädur, en ny kanin flyttar förmodligen hem till oss imorgon (belgisk jätte).
Våran hund funkar jättebra ihop med både katter och kaniner!

3 katter och 2 råttor och de går utmärkt ihop med hunden
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

3 katter…

dammråttor.. 
men det går sådär.. Bella vill gärna ha dom i munnen.. speciellt om dom växt sej stora…
Jag har sex st katter, varav en utekatt, tillsammans med tre st Norfolkterrier. Det går utmärkt med allihopa.

Har en katt och det funkar utmärkt mellan honom och vovven :)
#7 Dom matchade verkligen varandra, fint par du har där!
2 katter.. funkar utmärkt:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Våran valp fungerar alldesles utmärkt med mina tamråttor. De är ung båda två, så de har fått vänja sig vid varandra. Valpen är jätteglad vid råttan och ska putsa henne hela tiden. Den äldsta är inte hundvan, så de får inte träffats mer eftersom hon har visat tendens/varnigstecken till att bita valpen i nosen.
Jag har bara fiskar nu o ja…det funkar=) Hade en undulat innan men det funkade tyvärr inte, adopterade bort honom till en 4H gårf kan man säga, han bor med 30 andra undultar nu iallafall o trivs som fisken i vattnet=)
Jag har guldhamstrar, hunden är väldigt intresserad av dom och tror att dom är leksaker men han får bara träffa dom när jag är med :).
Vi har en katt också, och det fungerar inte riktigt mellan dem. I början var ju hunden bara nyfiken på katten, men katten hatar verkligen hunden. Han har aldrig klöst hunden eller något liknande, han är bara en liten surgubbe. Eftersom katten inte gillar hunden så har hunden nu blivit ganska osäker och otrygg i kattens närhet. Som tur är så träffas de inte så ofta, katten är utekatt och vi har två lägenheter i huset. Katten brukar oftast vara i den lägenheten där hunden inte vistas.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

2 hundar och 3 katter. De är bästa vänner allihopa emellanåt. När den yngre hunden ska äta vill han dock inte dela skålen med en eller flera katter. Den äldre hunden delar gärna maten med allt och alla. Han hämtar torrfoder till katterna ibland.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
#16 vad gulligt av den älste att hämta torrfoder till katterna :)

Har fyra katter. Det funkar bra men jag önskade ibland att katterna kunnde säja till hundarna lite ibland… *suck* Katterna är lite väl snälla…
jag har kanin och båda mina hundar går bra ihop med honom. ingen av dom som vill göra honom illa.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
fågler :D
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
och katt =) dom 2 på bilden leker helatiden med varandra medans Bosse min andra hund bara "hälsar" på katten =)
#20 Härlig bild! Jag hade fått för mig att Zlatan var en mindre kanin, men han såg ju inte direkt liten ut där bredvid din hund!
#23 hehe alla tror att han e liten :P men han e ganska stor, Han e av rasen rysk kanin. =)

Jag har en kanin utöver hundarna (jack russels). De får inte träffas förutom då jag håller i kaninen.
#24 Hur mycket väger han? Jag hade fått för mig att var som en dvv storleksmässigt men det lär ju inte stämma alls. Himla fin är han i alla fall! Jag gillar ju stora skuttare…
#26 vet inte alls hur mkt han väger. :S han e större än en dvv iallfall. här på bilden sitte rhan i en vanlig kattlåda. man kanske ser lite skillnad. Lite större än en dvv.
#10 Tack!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Har en katt på snart 8 år. Går bra ihop med hunden nu, men det tog över 3 mån innan hon acepterade valpen fullt ut.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vi har 11 råttor. ^^

vi har sju katter och alla accepterar hundar sålänge dom inte jagar dem..

Vår hund Agaton en Lancashire Heeler funkar kanon med familjens två katter, marsvin och shetlandsponnyer.
Två katter och en sambo
. Alla funkar bra tillsammans…

# 33 

6 Råttor.. ENa hunden har u inge problem. Strunar ibland i dom och ibland snakar han lite med dom.
Den andre hunden har stor respekt :P
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Jag har en undulat också och det funkar bra.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
9 råttor, en hamster och så två hundar (En utav dom bor inte hos oss)
Here we go:
3 hundar
2 katter
1 Kanin
10 hästar

Jag har ju ofta min farmors hund här och han har aldrig riktigt fattat det där med att han skulle vara råtthund… utan det funkar utmärkt att ha honom ihop med mina övriga djur - kanin, guldhamstrar och gerbiler. Han tycker snarare att smådjuren är äckliga och vill inte gärna ens nosa på dem! Kaninen bryr han sig inte ett dugg i.
Hoppas att min blivande lilla valp ska funka lika lyckosamt bra ihop med småttingarna som han gör = )

Jag har bara en häst kvar numera, förutom hundarna. Men har haft alla möjliga sorters djur :O

#38 gud så fin kanin nr 2 var :)
Här hemma finns det 2 kaniner och 2 hamstrar.
Min lilla ängel Pelle.
Hans dotter Saga (till salu)
Söta Peabo.
Lilla Petra

#44 åhh, "Peabo".. vilken sötnos! .)
har en katt och en häst=)
#45: Ja, han är söt han. ^^
Och lika snäll som han är söt. =)
Förutom hund så har vi 3 katter, höns, akvariefiskar och 10 hästar :-)
vad söta djur ni alla har!!
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Vi har 6 kaniner + 6 ungar som alla trivs med hundarna. Brukar låta dom få vara tillsammans i hundgården kanin + hundarna dvs. Det går alldeles utmärkt mina vovvar är snäll med kaninerna.
Fast det var lite bökigt i början då en av hundarna gärna ville jaga dom, men hon har fått lära sig att det inte är ok.
Sen har vi fiskar + räkor också. En hel del faktiskt, men det är inget som hundarna bryr sig om.
Jag har två okastrerade kaninhanar, dom går nog inte särskilt bra ihop, vi har inte testat. Men man kan ju hålla i den ena först och sen den andra och deras burar står bredvid varandra och det är okej. De har fått nosa lite på varann genom burgallret och det går bra!
#52: Råder dig att fortsätta ha dem isär.
Visst finns det fall där hanarna gått ihop.
Men en stor del av alla fall slutar i slagsmål.
Har man tur kastrerar dem "bara" varandra..
Så fortsätt ha dem isär. =)
#53 Ja, jag var livrädd när dom skulle få nosa på varann första gången, även fast det var galler emellan. den ena var i buren och den andra utanför. Fast det gick bra!
har en fågel och en kanin.. fåglarna funkar bra med hundarna så länge dem är inne i buren .. när dem är ute i huset får hundarna vara någon annan stans :P sen har jag en kanin och det funkar inte alls med hundarna så dem får icke träffas :P våra hundar är jakthundar :P

Förutom hunden så har jag 1 katt, snart 2. Funkar alldeles utmärkt!
Jag har inga andra djur men jag rider, så Joyce har fått följa med några gånger. Det går jättebra då hästen är extremt hundvan, men lilla Joyce har ingen respekt alls för hovarna och vid ett tillfälle när vi stod stilla så satte sig Joyce på hästen hov. Alltså verkligen satte sig, hundrumpa på hästhov liksom. Det såg väldigt gulligt ut men jag blev smått rädd och sen dess får alltid mamma följa med också och hålla reda på hunden så hon inte är och springer mellan benen på hästen när vi rider. Någon som har tips på hur man kan få hunden att respektera hovarna?
(mamma och brudarna)
Häst, råttor, möss och hamster. Hundarna hänger med till stallet. Ena hunden tycker att smådjuren är obehagliga och går därifrån, andra hunden verkar tycka att de är väääldigt intressanta - men samtidigt läskiga. Man stannar på behörigt avstånd 

Mvh Stephanie