nån mer som har..
Cocker Spaniel ??
själv har jag 5 st och alla är lika underbara och håller en speciell plats i mitt hjärta.. vi har kennel och det är helt underbart att få ha hundar jag skulle aldrig kunna vara untan dom små liven oj vad jag älskar dom
så finns det fler som har denna underbara ras .. vi har Engelska cockrar och dom är så himla goa 

Kan du inte lägga in lite bilder? 
Vilka fina cockrar !
tack så mycket, jaa dom är jätte goa allihopa :D
Naaaw vad söta dom är :) Du måste ha ett paradis hemma med så många nallar att kramas med :)
jaaa det är ett paradis dom är så mysiga och varje kväll trängs alla vid kudden fast där blir det lite trångt så dom sprider ut sig lite i sängen då :)
man behöver inte ha nåt duntäcke hemma hos mig i allafall , jag har 5 cockrar som värmer :)

Jag har haft en röd cocker som hette Alice. Tyvärr gick hon bort för två och ett halvt år sedan, 10 år gammal. Saknar henne varje dag.. Hon var en väldigt speciell tjej, en otroligt bestämd dam. Har ingen bild på henne på den här datorn, men det kan jag ju fixa vid ett annat tillfälle.
man saknar alltid dom, det gå inte att glömma dom underbara älsklingarna, man vill att dom ska leva föralltid men det är lite svårt

Nej, vilka söta!
Jag kommer ihåg att en person som mina föräldrar känner hade en cockerspaniel. en brun av något slag. Den var så mysig, typ den enda hunden jag inte var rädd för då.. Den hade så gosiga öron.. :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
ja dom har jättemysiga öron, varm och mjuk päls ååh,nu längtar jag efter att få sova med alla hundarna, får se om jag får plats på kudden i kväll ;)

gud va fin :)
var kommer hon ifrån? jätte fin va hon :D

#17 Hon kom från en liten kennel i Bankeryd som hette Camillo's.