Hundkafét Himmelska Hundar
Just nu sitter jag och kollar på Simon och Thomas som gör iordning ett hundkafé i Stockholm, jag själv har inte besökt det än men det blir nog snart…
Någon annan som besökte det eller tittar på porgramet just nu?
Jag tittar på programmet, men har inte varit där. :)
Var där idag. Det var jättemysigt. ;) Åt en mycket god grillad macka och valpen fick lära sig lite hundspråk och busa lite.
//Lina
#2 OT men, vilken söt valp du har! Bra smak när det gäller hundnamn har du också.
Min hund heter också Loke.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
#3 Hahaha, här trodde man att man var lite originell. ;P
//Lina

Har varit där många gånger, men inte sedan ombyggnaden. Såg programmet och tyckte det blev bra. Undrar bara hur dessa målade hundkex kommer att må efter en tid? 
Kan varmt rekommendera ett besök där. Trevlig personal och jättegoda stora portioner med bla blåbärspaj och vaniljsås.
Hundarna gillar även sina tallrikar de får…
Var i stklm ligger detta cafe, vor kul att besöka när man är i stora huvudstaden någon gång

ja vart ligger kaféet någonstans?
På Hedinsgatan 13.
Tackar för adressen ska se om jag hinner ett besök i helgen ska ju på träff i hagaparken så de blir kanske lite mycke på en å samma dag så vi får se, men viska besöka cafet illa fall inom snar framtid

Är det någon som vet om det finns något liknande i Göteborg?
Annars är det en bra affärsidé som man kanske ska förverkliga någongång snart 
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

Jag vill också ha ett hundcafé i närheten! *avis*
En klasskompis tyckte att vi skulle öppna ett ihop för ett tag sedan men jag har nog inte riktigt den drivkraften…