Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 3613 ggr
xstina
0

Basset Hound

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån fler än jag som har Basset Hound?jag känner mig lite ensam som basset ägare,sällan man ser just basset hound=)..

[Vargnatt-]
0

Har ingen men skulle väldigt gärna vilja ha en någon gång i framtiden :)

Anett Lindbom
0

Jag älskar Basset Hounds, dom är så himla charmiga. Jag har ingen Basset men jag skulle gärna vilja ha en, Men inte nu när jag bor i lägenhet några våningar upp så det får ev bli till i framtiden någon gång.

Nicolina
0

Min farbror och faster har en Basset vid namn Jerka. URCHARMIG är han, så himla häftig hund = )  Han är dessutom en väldigt duktig jakthund, och vaktar därtill sin familj mycket noga om inte husse är hemma, då är det minsann ingen okänd som kommer in i huset. Om min kusin skulle bli arg på sin pojkvän i hundens närvaro, då åker pojkvännen dit för hunden blir lika sur på honom^^

IdaS-A
0

Ingen hound men mina föräldrar föder upp Basset fauve de bretagne. Bodde granne med 3 sycken basset hounds förut (granne och granne, de bodde 1,5 km bort men vi bor på landet.) Den äldsta brukade gå hem till oss då och då för att hälsa på. Sen fick ägarna komma och hämta henne :)

xstina
0

aha jaså ser man på,,fanns ju fler än jag trodde=)

Jag Basset är väl för härliga hundar!

Min basset hound tik har alltid nosen i backen när man går promenader,:D

xstina
0

puttta

[jakke94]
0

basset hounds gillar jag ! men jag gillar blodhundarna mer då dem är lite större :P känner en uppfödare av blodhundar och dem har ju en del likheter ed basset hound.. om man drar i basset hounden lite på längde och lite på höjden så kan det bli en blodhund :P

rulda
0

ååå Basset är så fina.
Min mamma hade en kompis som hade en Basset när jag var liten. Den hunden och jag klaffade på en gång.
Men till slut blev han lite för mycket på mig. Förföljde mig som en skugga, skulle sitta i mitt knä, blev arg om någon annan kom i närheten.
Dom fick låsa in honom och när han började yla så förskräckligt blev jag ledsen så vi fick åka hem.
Sen dess har jag varit lite småkär i Basset.

Mötte förövrigt en när jag promenerade Tusse idag. Tusse blev lika kär som jag ;)

[SusannaK]
0

Här är en Basset hound  matte. Jag har en Gustav hemma Skrattande

Bleenda
0

Jag har ingen, men min högsta dröm när jag var yngre var att få äga just en sån. Dom är för charmiga.

Grabbens kompis har en och den är störtskönSkrattande