Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 883 ggr
emma071
0

OT. SÖKES!!!!( terees)

okej, vem är Theres??  vad heter hon på iFokus?? detta är jätte viktigt!!!!

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

[IsabelleA]
0

Det finns väl ganska många Theres? I vilket syfte söker du henne?

emma071
0

joo, hon har mailat till en vän,och sagt saker om mej som inte e sant osv.. elr ja.. typ,och jag behöver prata med henne

Zebben
0

Kan Du inte bara kontakta din vän som Therese har pratat med då?

emma071
0

#3 joo.iaförseej, men har ej hennes e-majl elr telefon nummer

Zebben
0

Men Du kanske vet var hon bor om hon är din vän. Så då kan Du leta upp hennes telefonnr på eniro

emma071
0

Okeej   bra idé!!   jag e lite efter i dag   XD

emma071
0

Hittade henne inte :( hoppas på svar!

RobFrazie
0

Ska nog börja släktforska här på HIF, verkar ju var en bra sida att leta upp folk på!

Någon som är släkt med mig?

F*n skärpning nu!

emma071
0

Glad#8 vad bra  hoppas det går bra!!

silvery
0

vad har hon skrivit då?

emma071
0

#10 … neej,jag vill inte berätta direkt…  det kanske låter fjantigt men så är det iallafall

silvery
0

okej :P

Ledin
0

en fråga hur vet du om hon har skrivit saker till din vän? för får jag ett mail så ser man ju avsändaren där med har din vän hennes mail.add om inte är pm genom forumet så står även där avsändaren. Att folk snackar skit om en får man lära sig att strunta i är det alvariga saker så kan man änmäla för förtal genom polis men detta låter som simpelt skitsnack o sånt är ju bara löjligt o forska i, hon biter sig själv i svansen genom föra osanna saker. Men din vän har hennes mailadd lr andvändar namn det är jag säker på

emma071
0

aa :D

silvery
0

#13 åååh vad du är smart =) haha varför kan jag aldrig komma på såna bra saker att säga *grrrr*

men du är säker på att det inte är sant då?

emma071
0

#13 det var inte  här i genom iFokus hon fick mailet, men hon som skickade det har iFokus så jag vill så såsåååå gärna ha reda på vem det är och hur hon menade med det han skrev,,,  ( frv står det OT. på tråden??)

SaraC
0

Jag har flyttat inlägget till kategorin OT (Off topic) eftersom detta inlägg inte har något med hundar att göra och alla inlägg som inte har det ska läggas i den kategorin. Sedan brukar vi oftast skriva "OT" framför så att man enkelt ser att inlägget inte handlar om hundar.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

emma071
0

#17 okej :)

emma071
0

putt, är det ingen som vet?

SparklingTindra
0

Men det finns nog fler än en på detta forum som heter Theres?

KickanW
0

Jag tycker det är väldigt konstigt att den här tråden finns kvar, tycker ni att det är okej att skapa en sån här tråd?

Dels är det en väldigt personlig sak, dels är det faktiskt att hänga ut en person eftersom hon skrivit att denna Therees sagt dumma saker.

Nej, sånt här får man faktiskt sköta själv.

RobFrazie
0

Nej jag tkr denna tråden är helt meningslös. första gången jag läste den blev jag väldigt irreterad.

emma071
0

MEEEN!!

SaraC
0

#21 Tråden bryter inte mot några Skrivregler och nu när den även flyttad till OT. Vi kan ju inte tillåta vissa OT trådar och låsa vissa (om de inte bryter mot några regler såklart)

Men jag förstår vad du menar, jag förstår inte heller TS mening med tråden.

RobFrazie
0

Nej tråden är enligt mig meningslös, har ju varit diskutioner om bara själva tråden sen den skapades.

TereseE
0

Ganska fult att lägga ut en sådan här tråd, personliga påhopp är inte tillåtna här. Jag heter Terese men har minsann inte mailat någon. Finns säkert hur många Terese som helst och bara för att du startar den här tråden kan det ju verka som att vem som helst av oss är den skyldiga i dina ögon.

Denna borde låsas fortare än kvickt och någon borde ta sig ett snack med TS om hur man betér sig på ett forum för allmän trivsel.

Tack för mig!

SaraC
0

Jag kommer att låsa tråden.

Håller inte riktigt med om att det är några personliga påhopp, men TS kommer knappast hitta personen som hon söker på detta sätt och det är inte av allmänt intresse för oss andra utan något som borde tas privat.

Ser att det enda tråden tillför till forumet är missnöje bland medlemmarna och därför låses den nu.

Inlägget är låst för nya kommentarer