Nån?
Hejsan!
Nån som bor i Falu området som kanske vill träna Agility i hop med mig nån gång? Har ett ridhus man kan vara i om man vvill å så kan man g varandra tips och råd

åhh det där hade jag verkligen behövt, synd att jag inte bor där omkring..

vad tråkigt! =( bor du då?
Pojkvännen och vovven bor i falun (är där ofta), men håller tyvärr inte på med agility.

#3 vad tråkit =(

hahah gotland:P

oj ja det var liiiiite långt :P
Hm, å andra sidan så vore det ju kul att låta vovven testa på agility och se vad han tycker.
jag bor i rättvik! kan säkert ordna någon träff =D
va har du för hund? just nu håller jag på att sälja min hund (av olika skäl) men det kommer en "ny".
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#8 vad roligt! =) Ja kanske vi kan göra ^^
Vart i falun bor du?
Jag bor en bit utanför falun, går djuvårdslinje i Rättvik har agility som projekt arbete. Har också gått 2 agiltykurser.
#10 går du i rättvik? på gymnasiumet? det gör jag med :)
Jaha. Vilken klass då? =)

Jag finns i Mora.

#10 jag bor i Grcksbo lite utanför falun. SKojsigt att gå på det! =D

#10 jag bor i Grcksbo lite utanför falun. SKojsigt att gå på det! =D
#Okej, jag bor åt andra från falun.

#16 aha. vilket håll borlänge?
#12 jag går på IV Jag brukar ha hund med mej till skolan, en jack russel terrier. vilken klass går du i?
# 17 Utanför vika om du vet?
#12 Jaha okej. Jag går djurvård 3an. Jagläste du skullegöra dig av med din hund.. varför? Kan inte komma på jag sett dig eller din hund :P
Ett tips är att använda en rubrik som skvallrar lite om vad tråden handlar om. Väldigt många personer läser bara trådar de tror kan vara intressanta, så om du varit smart hade du döpt denna tråd för typ "Hundägare i Dalarna?" eller något sådant för att få "rätt" personer att läsa tråden!
#19 okej :P aha
Jo jag håller på att läsa upp mina betyg för jag hade för lite för att komma in på den skolan jag vill in på. Ett hundsportsgymnasium. Och nu e de så att Bosse är ett kontrollfreak! han ska ha koll på alla hundar. han blir stressad av att andra hundar skäller eller springer. Jag vill inte ens prova med honom och kolla hur det blir, vill inte utsätta honom för något jag vet inte han sksulle må bra av.. det e 3 årskurser som på vilken annan skola som hällst, med 30 intagande per år, alltså 90 hundar! och dom är i hundstall under skoldagarna. Inget för Bosse tuvärr =/ det gör ont i mej att det blir så. =/ på fredag kommer dte ett par och kollar på honom <3
Jaha okej vad jobbigt=( Men är det inte liten typiskt jack russel? vad vill du ha för nästa hund då?
Jag har en blandras mellan schäfer/collie på 2år.. Vill träna agility och lydnad med henne men hon har strejkat på agility efter sist hon löpte.. =( Men går lite bättre på lydnads träning nu iaf.

Izmas, du har pm. :)
#22 japp, jo men Bosse är en ovanligt lugn jack russel terrier, men på sista tiden har det blivit värre. det e en lång historia..
Jag vet ej, vill ha en hund jag kan arbeta med. Agility, Lydnad och weight pull. dete det jag brinner för =)
aha! en stor tjej ;) jag har haft en jämthund innan Bosse. hon vart 10 år :) <3 Men agility som är så kul :D
Jag är också intresserad av utställning då jag ska ställa ut första gången själv snart =) om det blir som jag vill. min farfars labbe =)
Okej=) Hur gammal är han nu då?
Ja hon älskade verkligen agility till innan förra löpet då slog det slint i henne och hon vill inte alls gå agility men vi ska prova nu igen efter en tids uppehåll och börja om ifrån början=)
Efter att ha mycket kompisar som ställer har jag också blivit intresserad utav det (absolut ingenting jag gillade när jag köpte min hund) så till nästa sommar blir det nog en renrasig hund så v kan ställa lite också=)
Åh jag älskar labbar :D ;)
han är 2 år Bosse.
Ja det tycker jag att du ska, nu efter vintervilan :D hehe kul!!
aa jag har bara varit med förr och kollat och tagit hand om hundar men nu så. det e bara det att han är lite tjock om magen :P måste få lite mer motion =)
Hehe ;)
Jag har ställt min hund på blandras utställningar:P
#27 jaha va kul =)
Lägg till mej på bdb om du har eller adda mej om du vill förståss
l8sson@hotmail.com
jag heter L8sson och lottashund (har 2st ^^) på bdb
bdb=)

Kul med en till "schollie", finns en här hemma också.