Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1291 ggr
[Mova]
0

Säljes. Tavla för hundälskare.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljes. En 3d hund i brun "träram". Gick inte att få med 3d effekten på fotot. Men i verkligheten ser man 3d effekten. Hunden är i svart vit färg och ramen är mörkbrun. Verkligen så fina! Har ett gäng som jag inte har plats för längre så därför säljer jag dom. 120 kr styck + frakt.

Yttermåtten på ramen är 32x28 cm. Tavlorna kan hängas vart som helst tex: över din hunds matplats, sovplats eller helt enkelt i en bra höjd för att Du ska kunna se den urmyciga tavlan hela tiden :)

(fanns ingen köp/sälj grupp, men får man inte lova att lägga ut dom här ber jag att någon som jobbar med sajten att ta bort detta inlägg)

sagalisa
0

Vilka raser finns på tavlorna???

[Mova]
0

ååh jag är så dålig på raser, men det är denna, sen en som ser ut som en Pudel valp tror jag och en som kankse kan vara en shihtzu valp. och den andra har jag ingen aning om men är det nån om dom jag nämt som du är intresserad av?=) jag kan isåfall ta kort på dom, dom är också jätte söta :)

sagalisa
0

var nog ute efter om det fanns en tax=)

sagalisa
0

Men ska fundera en liten stund till bara=)

[Mova]
0

Här kommer fler bilder på tavlorna och de andra hundvalparna. Tavlorna är mycket finare i verkligeheten då man ser 3d effekten :)

[Mova]
0

2 tavlor :)

[Mova]
0

:)

[Mova]
0

en lurvig liten valp :)

Ziggi
0

tycker bäst om bilden på hunden i det allra första inlägget^^ den har en sån härlig blick^^

har du någon bild på en större slät hårig hund?:)

[Mova]
0

Jag gillar den första bilden bäst jag med, hunden ser så otroiligt glad och lycklig ut där :) Nej dessa bilder jag har lagt upp är dom jag har. Köpte jätte många (om jag gillar något köper jag så många som det bara går haha) Hade tänkt sätta alla tavlorna på en hel stor vägg från golv till tak (jag och mina knasiga idder) Men nu bor ju bara jag och min sambo i en liten etta så de får verkligen inte plats :( Och det är väldigt tråkigt då de är så fina (fast bättre i verkligheten) Själva bilden är i plast med "räfflor" så det blir ett 3d motiv. Men det gick ej att fånga det med kameran :(

Ziggi
0

OK, Ja första bilden är ju för söt^^

[Mova]
0

#11 Vill du köpa några ?=) hihi.