Russkiy toy valpen Albert
Här kommer en bild av min kennels allra första valp.
Det är Albert, av rasen russkiy toy, och han kommer som vuxen att väga mellan 1 och 3 kilo. Han har alla goa tuttisar för sig själv och det märks på vikten :-) Han vägde 130 gram då han föddes i söndags och idag, 5 dagar senare, väger han 260 gram.
Den som vill och är nyfiken kan följa hans uppväxt på min hemsida, http://hundarna.funestig.net
/Sussi
Vilken sötnos 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Å Grattis ….så söt 
Vad är det för färg på han ?
// Mia
// Mia

grattis.. de vart bara han ?
Tack ingann, miascharming och Singo-Torpet Han är rödsobel.
Det blev två men den andra gossen var jag tvungen att ta bort då han föddes med ett stort sår på ryggen som gick ända in i ryggmärgen och så var han förlamad från mitten och bakåt.
/Sussi

Men åhh så söt!

Åh så söt men vad otäckt med den andra valpen. Hoppas det går bra med din första. :)
Så han har växt Albert, jättemycket! Han är lik sin mamma tycker jag, d v s jättesöt. Kram från Elisabet.
Tack, Linada-A, gejsa & krasivis. Ja, visst likanr han Sissi lite :-)
#6 Jag tror nog att Albert ska klara sig bra nu. Han äter och går upp i vikt så jag känner mig ganska lugn.
så fin, har träffat en vuxen sådan, charmiga hundar.
≧◔◡◔≦
Vilken himla fin valp. ser ut att vara en liten knubbis :) Lycka till med honom!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Va liten och söt :)
Tack, Mischa, Minou och spiritedaway !
Det är en väldigt trevlig ras men man måste ha i bakhuvudet att det är en terrier! och dom tror att dom är varghundar :-)
Liten och knubbig och kallas för "knubbsälen"
men vilken sötnos och vilka öron!
Jag vill bara nypa tag i dom och gulla lite ;)

ok.. lycka till med honom, ta vara på valp tiden, ja skulle inte tacka nej till att ha en sådan plutt att krama på..

Så söt han är och vad han har utvecklats från första bilden och den senaste.En riktig liten gulleplutt
/Sylvia

Jättesöt
Så söt lille Albert är<3
Vilken sötnos!