Ny här.. Titta föri=)
Hej på er alla hundfolk:P Jag vart ny medlem igår och tänkte bara visa upp mig lite eller vad jag ska säga.
Jag har växt upp med hundar och andra djur hela livet, så de vart ju ingen överaskning att min sambo och jag ville skaffa en egen nu när vi flyttat ihop. Men man har ju alltid haft hjälp av sin mor osv. när vi haft djur. Så de är ju himla nytt ändå.
Vi ska iaf. hämta våran lille Amstaff kille om 6 dagar. Sen blir de iväg till djuraffären med honom och välja massa roliga saker och vilken mat han ska ha.. *KUL* Har redan köpt koppel och matbar och annat sånt kul.
Jag kommer SÄKERLIGEN komma in hit och kika en hel del och kommer säkert vilja ha eran hjälp från tid till tid.. Men antar att sidan är till för de:D
Ville bara börja med att fråga; Jag har kollat runt lite om rumsrenhet.. Jag vet att han ska ut så fort han har lekt,sovit,ätit osv.. och säkert mer där till. Men om kvällarna har jag sett att man inte ska bry sig?? Jag menar att vi säkert får gå ut med honom vid 5-6 kanske. Men om nätterna ska man strunta i dom, för då ska man sova! Alltså gör de inget om dom kissar inne om nätterna för dom lär sig till slut iaf. att dom inte får de sen? hum.. jaa.. lite tankar där.
Men svara gärna.. nu vart de väldigt långt. Men hoppas ni orkar läsa:P
Ville bara dela en jätte härlig bild med er också.. Våran lilla vovve är den som ligger död längst till vänster. Som den andra kollar på lite konstigt:D (kolla den hel vita flickan, skönt hon ligger)

Hej och välkommen,,, härlig bild,, den vita tjejen ser verkligen ut att njuta av sin härliga ställning… Fin vovve ni ska hämta,, den ser då ut att kunna sova tungt i den ställnigen :-) också avlappnad…

Välkommen hit till hundsidan. Hoppas vi får se mer härliga bilder av din lilla valpis. Lycka till.
Välkommen! Vilket underbart kort på så söta vovvar!
Mer bilder tack!
Vår Alfons är en knasblandning av dalmatiner/pitbull, men också väldigt fin!