Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1210 ggr
navarro
0

Sovvanor hos min hund!

Har ett ständigt diskuterande med min man om att jag låter hunden ha för många sovplatser. En på varje sida av den stora sängen och en på gaveln. Han har gamla täcken sedan vi bodde i Spanien, en gammal stickad tröja som var hans första älsklingsplagg, när han kom till öss för 9 år sedan och hade bott vild ute i skogen i närheten av Marbella och ätit från soptunnor. Nu har han hundpass och allt är helt OK, men jag tror att han gillar sina gamla invanda bäddar och eftersom vi flyttat hit till Sverige efter att han bott hos oss i 8 år, vill jag gärna att han inte känner sig orolig. Han är skräckslagen för att vara ensam och bilen är hans favorit. Skall jag fortsätta som hittills eller följa makens råd och bara ha en bädd?

Zebben
0

Det låter som rätt mycket bäddar. Jag tycker gott det räcker om Du gör iordning en mysig bädd i sovrummet och så en i vardagsrummet om Ni befinner Er mkt där. Gillar han mkt att bädda med så lägg i varje bädd lite filtar och kuddar.

navarro
0

Ja det är det han gör, bäddar och bäddar. Han har det väldigt jobbigt och stånkar och gnyr innan det blir som han vill ha det.Kyss