Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 2057 ggr
Mulla
0

Vretaskolan 22/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon mer här inne som ska på hundutställning på vretagymnasiet (Östergötland) den 22:e februari?

Vilken ras ska ni ställa isåfall?

Jag ska ställa min Aussie Arrak! Bilden är tagen på Örebromässan den 8:e februari då han fick HP!

[Teddy]
0

Hej!
Hade ingen aning om att det är hundutställning! Vem arrangerar? Nu är det väl för sent att anmäla, men titta kan ju vara kul!

IdaS-A
0

Ska inte dit. Men grattis Malin till HP:et hoppas att det går bra när du ställer på Vretagymnasiet också.

anna-mana
0

Jag undrar oxå¨vem som arrangerar denna utställning? jag åker nog dit och tittar då min valp är för liten för utställning ännu, finns det någon sida på nätet om utställningen / Anna

Ellinor Johansson
0

# 0

Undrar också vem som arrangerar utställningen.

Kan inte du som har lite koll säga till mig som inte har någon koll när det är någon utstälning här omkring?

IdaS-A
0

#4 http://www.skk.se/kalender/utstall09.htm Här är skk´s kalender med utställnigar

IdaS-A
0

annat länktips med inofficiella http://rytterling.se/inofficiella09.html

anna-mana
0

inte hittade jag den här utställningen på skk´s kalender..

Mulla
0

Det är en inofficiell utställning, direktlänkar till info om just denna utställning: http://www.slbk.com/aktiviteter/index.cfm

Annars rekomenderar jag oxå rytterlings hemsida!

#4 hehe javisst, det är en nationell utställning i askersund den 8-9augusti
nationell utställning 6-7juni i Norrköping

Men smidigast är ju att kolla rytterlings sida! Där är ja inne och letar!

anna-mana
0

#4 brukar du kolla på sgvk hemsida de annordnar några utställningar det ska vara en i Kolbäck den 21/5.

Ellinor Johansson
0

# 9 Tack för tipset! Nej detta med inofficiella utställningar och rasutställningar är helt nytt för mig. Tipsa mig gärna om du får reda på något kul.

Ska du till Kolbäck? Vore jättekul att åka på en rasutställning.

anna-mana
0

#10 Jag tror att jag ska till Kolbäck iallafall åka dit och titta för jag är oxå helt ny på utställningar men vill lära mig.

Min tik blir 3 månader nu den 22 så vi har ju tid att lära oss.

Mulla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Ville bara berätta att utställningen var jättetrevlig. Fast svinkallt!!'

Arrak skötte sej kanon men min nervositet gjorde honom lite hoppig och skuttig! Men det berodde ju helt och hållet på mej så i övrigt så var han en pärla! Vi fick först HP sedan BIR och sedan BIGvalp2… Jag är så stolt och nöjd och kritiken var jättebra.

IdaS-A
0

#12 stort grattis!

Annarex
0

Jag var på den utställningen o ställde min schäfer =)

han fick hp, bir, big , o bis4 :) säg till om nån av er såg honom:)

Mulla
0

#14 Stort Grattis till fina resultat! Jag åkte tyvärr hem efter barn med hund! Det var ju sååå kallt!

Men jag såg ett par schäfrar! Mkt möjligt att jag såg din fining!

Ellinor Johansson
0

Grattis Mulla och Annarex till fina resultatGlad

Var är nästa utställning?

Annarex
0

#15 hugo var ända schäfernFlört

# 16 tack :)

Mulla
0

#16 nästa utställning för min del är den 22e mars i Karlskoga. Det är oxå inofficiell.

Första "riktiga" utställningen är den Nationella i Hässleholm! Och det blir även min livs första STORA RIKTIGA utställning!

Sedan är det en inofficiell utställning på Sharpman den 23 Maj. Där finns även ett STORT utbud av djursaker att köpa! Riktigt trevligt ställe med lago mkt folk! Kanske skulle va nått Ella!Glad

Annarex
0

Är även en utställning i ödeshög =)

Mulla
0

#19 aavisst ja.. Den måste man ju åka på oxå! Ska du dit?