Marodören vuxen?
Ånä, det var bara falskt alarm. Men mögel-letar-hålen är igenspacklade och byrån ser lite antik ut.
Inga nya mögelletar tendenser har märkts. Pust, vad gott att lille skiten har fått lite förstånd i huvudet.
I tisdags inget gnagande allt var frid och fröjd när jag kom hem. Onsdag inget gnagande.
Åh, vad härligt att ha en hund som har vuxit till sig och försöker att vara vuxen flera timmar i sträck.
Så kom torsdagen, oj vad skoj när matte kom hem. Hmmm, men vad ser matte? Mattorna ligger i köket, visserligen hela, men resten av lägenheten är full av små små korgbitar.
Inte en, inte två utan en miljon ungefär, över allt. Så nu är hans korg slaktade för gott.
Sätter mig vid köksbordet för att pusta ut efter att jag fyllt en sopsäck med korgbitar.
Men, vad mitt nymålade köksbord ser underligt ut, ljusdekorationen svajar lite. Fnys, hundhår på bordet.
Äsch, det är väl inte hela världen, men alla spår efter klorna är inte så snyggt. Fina härliga repor på mitt nymålade köksbord. Undrar vad han såg genom fönstret?
Ringde Nicki, men hon ville absolut inte ha en söt labbe, för hon tyckte inte om hundar. Typiskt shafferägare!
Till Quila var han inte välkommen heller.
Konstigt! Mycket konstigt.
haha vad har du gjort för hemskheter i ditt liv Kerstin? Man brukar ju säja att "man får inte den hund man vill ha utan den hund man förtjänar"
Men han är söt iaf 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Haha precis ingann!
Stackars kerstin hon har det inte lätt inte. Jag skulle bli vansinnig om jag hade varit henne. Men man kanske inte kan bli något som man redan är.
Kram till dig kerstin lilla.

#3# Haha vi säger det så blir du nöjd.