Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 631 ggr
Zebben
0

Icke datakunnig matte och hund

Nu har min yngre förmåga hoppat upp brevid mig här i soffan och slängde tassarna på tangentbordet. Obestämd Vilket resulterade i att bilden blev konstig. Hur gör jag för att få tillbaka det? Det är alltså sökfältet där upp som försvunnit. När jag drar musen upp i övre kanten så dyker det upp, men så fort jag tar bort musen så försvinner den igen. Samma sak med klockan jag hade i nedre högra hörnet är helt borta. Rynkar på näsan Hur gör jag? Någon som kan?

Ibland är schäfertassarna överallt…

Zebben
0

Ha ha…så bra jag är! Lyckades alldeles själv. Glad

[Vargnatt-]
0

Haha inte lätt med hundar och datorer, när jag var hundvakt åt svärmors bernertik en gång så skuttade hon upp i soffan, landade med tassarna rakt på tangenterna på min bärbara och poff så var mitt i nästan helt borta Tungan ute

kerstinjo
0

Typiskt shaffrar.Tungan ute

Kerstin 

Zebben
0

#2 Ja, de lyckas alltid med något.

#3 Ja, men datorn fungerar åtminstonde. Hade jag haft en labbe hade den varit i småsmulor vid detta laget. Troligen skulle även databitarna legat i labbemagen… Tungan ute

rulda
0

#1 hur gjorde du för att få det tillbaka? Mina katter brukar promenera över tangentbordet och då brukar jag få samma problem, men jag får det aldrig att komma tillbaka. Jag trycker på en massa knappar och om jag har tur så blir allt som vanligt men då ska man komma ihåg vilken knapp man har tryckt på :S

kerstinjo
0

#4 och #5

Shaffrar och kattskrällen ska bindas fast för då händer inget.Tungan ute

Såååååå skulle aldrig min Marodör göra.

Kerstin 

Zebben
0

#5 Menar Du att jag skulle komma ihåg hur jag gjorde? ObestämdSkäms Ehm…det gör jag inte…

ANNIA
0

Låter som dom kommit åt F11. Prova den och se om det blir att se så ut. Sen bara trycka på den igen så går det tillbaka till normalt.

Gullan402
0

#6 Din lille marodör kollar ju så noggrannt ifall det är mögel så risken är att datorn går i småbitar…Oskyldig

Förresten såg jag en av dina bilder, den med kompostgaller och modem. Skrattade gott för jag har haft det likadant för att försöka rädda modemet från valpen när han var liten.

Min hade förkärlek för sladdar men det har nu gått över till mat,,,

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

rulda
0

#9 är det kompostgaller man ska använda?
Har inget problem med hunden men katterna brukar dra ut nätverkssladden ibland.

#6 haha hellre än knapptryckning än en bortriven vägg Tungan ute

Emaljoh4
0

Hahahaha, sååååå typiskt med Schaffrar alltså! Det var ju det jag visste… Problemet börjar alltid nånstans =)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.