OT Bästa och sämsta...
som hänt idag. Här får Du välja ut det bästa/mest positiva som hänt idag och samtidigt det sämsta/mest irriterande som hänt idag.
Jag börjar med det sämsta: Idag har jag stört mig flera gånger på bilförare som tror att de har rätt att svänga/byta fil bara för att de blinkar. Sen spelar det ingen roll hur lämpligt det är eller ens om det går att få plats när man byter fil, har man blinkat så ska tydligen vi andra kasta oss i diket för att bereda plats. 
Dagens bästa: Att jag även denna dag fått så många ömhetsbevis från mina hundar. De är verkligen alltid en trogen till 110%. Har man en dålig dag, så finns de vid ens sida oavsett om man är på dåligt humör och människor i ens närhet tom undviker en. Hundarna står där och puschar och får en glad igen. 
Det bästa - Jag fick sova huuur länge som helst :D
Det sämsta - När vi var ute med vår valp så mötte vi en tant med en boxer, som hon såklart inte klarade av att hålla. Boxern slet o drog o skällde o på två sekunder stod den över vår valp. Tanten ber inte ens om ursäkt, o säger bara "o va halt det är..". Det värsta av allt - hade det varit jag så hade jag tagit tag i hunden direkt, men hon ställde sig en bit bort o sa "så ja.. hälsa försiktigt .. så ja". Som tur var så gjorde hunden inte vår valp något, för hade den gjort det hade den fått känna att den lever, kan jag ju säga.
SÅ förbannade vi blev! Vi fick till slut lyfta upp vår valp o säga till henne o ta sin j*vla hund, för hon bara stod som ett mähä.
USCH! Ja, det var mer negativt än positivt, men jag är såå irriterad ;P
Sämsta med idag, börjar dagen att försova mig, missade bussade och skolan. Hela dagen fördärvad. För och göra det ännu roligare så blir ena hunden dålig i magen och spyr/skiter. Stackaren, fick dra han ut på promenaden, men ute sprang han som vanligt, men är lite tröttare än vanligt. Kippo tittade lite surt på mig, när jag gav Ganti kvällsmat och inte han.
Dagens bästa: Min mamma och hundarna som gör dagen lite roligare =).
Dagens sämsta: Jag försov mig, och vaknade på tok för sent. - Tack hundar för att ni väckte mig… not ;)
Dagens bästa: åt en god middag och åker snart ut till hästarna =)

Sämsta i dag: När vi var ute med hundarna så drog två hundar till åt ett håll som jag inte räknade med. Så jag sträckte mitt lillfinger. Det gör ont i hela handen nu. Vet inte vad som hänt.
Bästa i dag: Vi var ute och red i dag med grannens hästar. Och det är så himla kul nu när det är mycket snö ute också. Mycket härligt! :)
Dagens bästa: Fick pensionen idag
Dagens sämsta: Den är nästan slut efter räkningar och matinköp 
aja… bara några dagar till nästa omgång som blir räkningsfria 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

dagens sämsta: vi fick ingen lägenhet
jag som längtat så länge
dagens bästa: Om allt gick som det skulle så har jag om en vecka en nyfödd valp som är bara min!!!

Dagens bästa: Sambon hade med sig lösgodis hem från jobbet
Dagens sämsta: Fortfarande kräksjuk 
~Quila Roze~
Det sämsta är samma sak varje dag för tillfället, den kursen jag läser just nu - matematisk begreppsbildning. Får kämpa som en galning för att försöka lära mig saker som jag aldrig stött på tidigare och som jag aldrig kommer ha någon nytta av 
Det bästa är att jag tillslut lyckades skruva fast en vitrindörr som måste varit något av djävulens påfund.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Haha förstår inte att man är sugen på godis om man är kräksjuk.

sämsta: Är sjuk
Bästa: Vara hemma med hunden. Legat i soffan med henne brevid och myst
Dagens sämsta: Sent ute i morse efter att ha försökt ta mig in i min pansarinfrysta bil, kommer fram till parkeringshuset och ser att det inte går att köra upp där…. Glashalt! Får alltså leta parkering i stan. Dyrt som bara den. 
Dagens bästa: Jag hann till jobbet med 1 minuts marginal 
Zabelle
bästa: ska bli utbjuden på lunch
sämsta: ska till jobbet, när alla andra slutar

Ny dag och ny dagens sämsta: Dotter och sambo åkte till gtb idag. Hur ska jag klara mig utan henne?
Dagens bästa: Att dotter och sambo åkte till Gtb idag. Det ska bli så underbart skönt att få bara vara ensam hemma och njuta av lugn och ro.
Ja, med två schäfrar och ett stycke xtra hund jag passar för tillfället.

bästa: en skön prmenad med en hund som lyssna excellent ;) mormor och mamma på fika.
sämsta: fruktansvärt trött i dag…

#16# Ha ha hur ska du ha det eg?

**Dagens bästa: Börjar friskna till nu :) Underbart!
Dagens sämsta:** Bristen på energi, vilket kanske inte är så konstigt, men jag har massor av saker jag borde göra.
~Quila Roze~

#19# Blev du frisk av godiset? hihi
Sämsta - Upptäckte att kattrackarn varit ner i tre stycken ikeakassar med nytvättat som jag inte hunnit plocka in i skåpen ännu och kissat minst hundra gånger. Tvättade om allting men lukten gick inte bort helt så måste göra det ännu en gång 
Bästa - Att mitt andra husdjur i alla fall är av den skötsammare och pålitligare sorten, en snäll och duktig hund 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Sämsta: Vet faktiskt inte… varit en riktigt bra dag! Kanske att jag är ganska trött på att det bara fortsätter snöa hela tiden.
Bästa: Yras bilträning gick toppen!! Hon valde att ligga kvar i sin "bil-bur" utan att få panik och kasta sej ur bilen.
Bästa: Hermans rehabsim gick finfint.
Sämsta: Det fanns ingen pizzasallad i min falafelrulle. = torr jäkel.

#23# Haha vad tror du att du ska göra. Din velputte.