Snygg foderförvaring
Hur förvarar ni erat foder, ni som köper storpack?
Vi köper storpack av både katt-, hund och kaninmat. Har en fodertunna, men tycker de flesta är så fula. Funderar på någon annan lösning, som kan stå framme och se snygg ut.
Tips och bilder mottages tacksamt!

Jag har oxå väldigt svårt att hitta en bra lösning för det!
Jag har en hemmagjort i plåt som funkar mycket bra! Men snygg är det verkligen inte! Hade ingen annan plåt så fick ta 1mm plåt som var brun. Visst går ju att måla om, men själva runnan blir inte snyggare för det!
Sen undrar jag varför hittar man bara fodertunnor som är fula med en massa bilder på hundar på? varför kan dom inte göra en lite snyggare som kan stå framme?
Min far har en vanlig lite mindre trätunna lite som ser ut som ja en vanlig gammla hederlig trätunna:p, fodret torkar iufs lite snabbt i den, men den ser ju mer moblerad ut än vad en ful stor plastunna gör!
#1 Precis, jag tycker inte alls det är snyggt med alla dessa fodertunnor med kattungar och valpar på tex.
Du får gärna visa bild på din fula tunna!

ja har typ plastbackar som ja staplar på varandra de står åvan på kylen, jobbiga är att ja måste ha stol för ja orkar nog inte lyfta ner dem (?) hmm.. ja ett bra tips som tar lite plats..
Ja vi har också en ful plast tunna, den står inne i en garderob, så jag slipper se den
. Skulle också vilja ha en riktigt snygg tunna som kunde stå framme i stället!
#4 Kanske en tråkigt tunna, men med den söta vovven på den så blir den ju jättesnygg! Haha.
Jag har en ganska ful plasthink från Royal Canin, men att den är ful stör mig inte nu. Det är ganska fult överlag i mitt rum så… Den dagen jag har egen lägenhet som jag kan inreda snyggt så skulle jag nog inte gå med på att ha den fula hinken.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
vi har en mindre tunna som e en färgad! kan fixa bild på. den tycker jag e helt OKEJ =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jag har klätt in mina tunnor (hund och katt) i tyg som matchar köket. I överkanten har jag trätt resårband så tyget sitter på plats:) superenkelt…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#8 Smart! Ska ila ner i tygaffären och se om de har mina gardintyg kvar…
Zabelle
#4 Samma som vi har.
#8 Låter smart, vill se bilder!

Jag köpte en vanlig svart fodertunna på Granngården. Inte så snygg kanske men funktionell…

Kan tyvärr inte fixxa fram någon bild på min fula tunna:p
Sen kom jag precis på, har man en tapet som man tycker är rätt okej, eller kan man köpa någon tapet som matchar annat i rummet, så kan man ju klistra på den runt tunnan, tror det både blir snyggt och enkelt!
Visst tapeten kostar ju ibland en slant, men till en tunna borde en rulle räcka :D
#12 tapetserar du tunnan så skulle jag rekomenderar att du lakerar sen övanpå oxå, så att ev smuts lätt går att torka av.

Ja jag har inte tänkt att göra det på min, men tänkte som ett tips till andra! Men ja lackning av tapeten är ju inte heller dumt som du sa!
Fixa till! Tapet eller tyg som andra redan föreslagit. Eller bara vanlig självhäftande plastfilm.
Eller köp en stor tvättunna i t.ex. korg och sätt ner en vanlig, tråkig tunna i den.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

har en svart ful tunna som står instängd så man slipper se den ;P
#17 Snygg! Ska jag kolla efter nästa gång jag besöker Ikea.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#17 Blir Knoddar för oss med, vid nästa Ikeabesök! 
Vad roligt att fler gillade den!! :)