farväl Tiffy
Fick i går säga farväl till min älskade hund Tiffy. Vi lät henne somna in hos veterinären, hon var 12 år. Hon opererades för 4 veckor sedan för godartade tumörer, allt gick bra förutom att hon inte ville börja äta igen. Efter att ha tvångsmatat henne några dagar såg man att njurarna lagt av, och efter ytterligare en vecka var det så dags.
Kommer man någonsin över det?
Det känns som om ett av mina barn försvunnit. Familjen är inte hel längre. Jag hoppas verkligen att tiden läker det största såret. Jag saknar henne så himla mycket.
ja,man kommer över det men först måste man ju få sörja.det var ju en i familjen som gick bort.inte konstigt alls,vännen.Beklagar..
S*Winsnes Wilda
Jag beklagar
Vila i frid Tiffy <3

tråkigt… rip

Jag vet hur det känns. :( Har tagit bort 4 hundar i mitt liv. Beklagar verkligen.

Usch va sorgligt :/ Beklagar!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Ja du, jag vet också hur det är och känns…man är som bedövad av tomhet och sorg. Visst är det märkligt hur ett djur kan gripa tag ien så hårt, och att sorgen är lika tung, som när man mister en anhörig. För det är ju det, det är. Man får vara ledsen….Önskar dej/er en fin vår som tröst….
RIP
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ja, sånt är så sorgligt, men man kommer över det…
Beklagar.
Vi hade en chihuahuavalp hos oss i 2 veckor som sedan vid akutvård fick veta att han hade medfött leverfel.
Porta cava shunt.
Han blev 12 veckor gammal.
Jättejobbigt men en del av livet som djurägare.