Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 800 ggr
sagalisa
0

Jag tror jag kom på det!!!!=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag pluggar ju vid universitetet nu men har inte riktigt vetat vad jag ska göra med mitt liv…har kännts ganska jobbigt! Men igår var jag hos studievägledaren och pratade och jag kom på det på vägen hem!!!

Jag har alltid haft en dröm om att äga en affär som säljer hund- och katt tillbehör, även lite tjänster som kloklippning, kanske hundpromenader och sånt…(finns en affär, texandterry här i växjö som är mitt föredöme=) Men har alltid tyckt det är en lite fånig dröm som inte kommer hända. Men varför inte tänkte jag igår??? Jag kan klara det som vem som helst, behöver rätt läge och rätt utbildning bara.

Så hösten ska jag lägga på att läsa företagsekonomi samt någon starta eget-kurs. Sen ska jag jobba nått år, spara pengar innan jag flyttar tillbaka till Borås och tar det stora steget!! Detta känns sååå rätt för mig. Den stora fördelen är ju att jag alltid kan ha med mina hundar på jobbet för jag är min egen chef=)

Är så målmedveten nu=) (behövde bara skriva av mig)

TereseE
0

Härligt att komma till insikt! Själv vet jag inte vad jag vill bli när jag blir stor… Och jag har nyligen fyllt 28 år. Glad

Singo-Torpet
0

ja har heller ingen anning vad ja vill göra…

sagalisa
0

jag trodde man skulle veta det när man var 20 eller nått men har insett att det inte är så bråttom kanske=)

Zebben
0

Härligt det låter att ha ett mål med sin utbildning och sitt yrkesliv. Själv hade jag ingen aning om vad jag ville bli när jag var yngre. Det har liksom bara flytit på. Men nu jobbar jag med hundar på heltid och det är inte väldigt roligt. Men jag har fortfarande en yrkesdröm, som jag hoppas på i framtiden.

Lycka till!

Luddesmatte
0

Jag ville bli polis när jag plugga men det blev inte som planerat utan jag gifte mig med en polis istället. Åtminstonde något. Skrikandes

Noa-Nisse
0

#5 haahahah :)

va kul! :D lycka verkligen till med det.

Medarbetare på Hundar.ifokus

destroyed
0

jag och min kille har också planer på att starta en affär:) go for it!

Elega
0

Jag är 20 år gammal och jag gick helt fel på gymnasiet och hoppade av och hade ingen aning om vad jag ville göra, jag provade massor av jobb som jag hatade. Sen dök Diva upp i mitt liv helt oplanerat men så underbart! Då insåg jag att jag ville bli hundpsykolog, så det ska jag läsa till nästa år :D