Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2310 ggr
Anett Lindbom
0

Basenji

Jag undrar om det är ngn här som äger Basenji?

Jag går ju och funderar på lite vad min nästa hund ska vara för ras och det är några som jag funderar på, och då bla Basenji. Jag vet ju vad Basenji är för en hund & vad dom behöver för att må bra & för att trivas med livet. Men det vore kul att få höra andras erfarenheter av dessa hundar. Jag har ju träffat på några Basenji några gånger & jag gillar den rasen.

HannaM
0

Den enda basenji jag träffat är knäpp, han bet mig när jag gick förbi. Men han är väl ett specialfall så jag har inte så mycket att komam med egentligen=)

Anett Lindbom
0

Putt

AnneN
0

De få basenji´s jag träffat har vart helt underbara superglada hundar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anett Lindbom
0

Lika med dom som jag har träffat har varit helmysiga & charmiga.

petuina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min mormor föder upp basenji och hennes hundar är hel goa. Just nu har hon 3 st som är hennes egna och en valp till salu. Om du fortfarande är intresserad så finns ju hon, dom är verkligen hur goa som helst!

De är hon som är längst bort på bilden!!

Rex4
0

Min syster har Basenj, har precis fått  valpar, så kolla deras hemsida..http://www.wildpearl.eu/

AnnaKarin
0

Hedbrant: Kommer det en Basenji till dig så får du räknar med att jag kommer och våldgästar! Älskar utseendet på dessa hundar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

KitoBonito
0

Hej!

Jag har Basenji och har haft det i 2,5 år nu. Jag vet i princip det mesta om rasen. Har jag missat något så måste det verkligen vara något oerhört sällsynt!

Så fråga mig om vad som hellst. Kolla in vår hemsida, där står mycket även där. www.kitobonito.info.se